آرامش و امنیت بسیار خوبی در مرزهای شرقی حاکم است، قاچاق کالا به حداقل رسید

به گزارش عینک بانوان، جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه آرامش و امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور حاکم است، گفت: مرزنشینان نیاز به بازارچه های مرزی فعال و پویا دارند.

آرامش و امنیت بسیار خوبی در مرزهای شرقی حاکم است، قاچاق کالا به حداقل رسید

به گزارش عینک بانوان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار قنام رضایی در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان، گفت: طبق روال و در ادامه بازدید ها از رده های مختلف نیروی انتظامی، امروز از مرز های جنوب شرقی کشور بازدید به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان از مهارت، اشراف و روحیه انقلابی بسیار خوبی برخوردارند، شرح داد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در عملکرد انیفورم پوشان مرزبان و مرزنشینان مشهود و قابل تقدیر است.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت بسیار خوبی در مرز های کشور حاکم است، اضافه کرد: استکبار جهانی بیش از 40 سال است که در افغانستان فتنه ایجاد کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با تصریح اینکه این روز ها مردم افغانستان آزرده خاطر هستند، گفت: نتیجه ناراحتی این مردم رنج دیده، فتنه هایی است که استکبارگران سال هاست با مسلح کردن گروه های مختلف در این کشور ایجاد و با خروج خود فتنه ها را شعله ور کرده اند.

سردار رضایی با بیان اینکه ارتباط بین مرزبانان و مرزنشینان در میهن اسلامی مان جزو موارد اعلا است، نام داشت: رضایتمندی مردم در اقصی نقاط کشور به ویژه در منطقه ها شرقی از مرز ها گرفته تا شهر ها و روستا ها و ... با توجه به خدمت رسانی کارکنان ناجا به این عزیزان مشهود است.

وی با تاکید بر اینکه مرزنشینان عمدتا نیاز به بازراچه های مرزی فعال و پویا دارند، خاطر نشان کرد: ان شاءالله با معرفی کابینه فعال و انقلابی دولت نو شاهد رشد و شکوفایی در گشایش بازرچه های مرزی شویم.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در منطقه ها مختلف از جمله مرز های شمال غرب ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین مرزبانان با کشور های همسایه (ترکیه و عراق) برقرار است، شرح داد: البته به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا نسبت به گذشته نشست های فی مابین مرزبانان و رفت و آمد ها محدودتر شده، اما خوشبختانه امنیت و آرامش در کل مرز ها برقرار است.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه بر اساس برآورد های اجرا شده قاچاق کالا در مبادی غیررسمی به حداقل رسیده است، اضافه کرد: نیروی انتظامی به نام یک نیروی میدانی وظیفه خود می داند با تمام توان در امر قاچاق کالا مقابله جدی داشته باشد.

وی اضافه کرد: در بحث قاچاق کالا بر اساس ساز و کار های اولیه و نیاز به همکاری سایر بخش ها، آنچه حائز اهمیت بوده بالا بردن هزینه جرم از طریق مجرمان است که این موضوع به طور حتم در کاهش چشمگیر وقوع جرایم بسیار موثر خواهد بود.

سردار رضایی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم الحرام و اربعین حسینی (ع)، یادآورشد: نیروی انتظامی برای تسهیل در تردد و خدمتگزاری به زائران عزیز امام حسین (ع) در مرز ها مطابق چند ساله اخیر آمادگی دارد، اما با توجه به محدودیت های تردد در شرایط کرونا این موضوع منوط به توافق مسئولان دو کشور ایران و عراق و براساس شرایط شیوع کرونا خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "آرامش و امنیت بسیار خوبی در مرزهای شرقی حاکم است، قاچاق کالا به حداقل رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامش و امنیت بسیار خوبی در مرزهای شرقی حاکم است، قاچاق کالا به حداقل رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید