وزیر نیرو فردا به کردستان سفر می نماید

به گزارش عینک بانوان، خبرنگاران/کردستان رئیس شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق کردستان گفت: وزیر نیرو فردا سه شنبه برای بازدید از چند طرح آبرسانی و برق و اطلاع از فرایند پیشرفت پروژه ها، به کردستان سفر می نماید.

وزیر نیرو فردا به کردستان سفر می نماید

کوهسار رسولی تبار امروز(دوشنبه-6دی)اظهار کرد: علی اکبر محرابیان وزیرنیرو روز سه شنبه 7 دی ماه جهت اطلاع از آخرین شرایط پروژه های نیمه تمام درحوزه آب، فاضلاب و برق به کردستان سفر می نماید.

وی افزود:وزیر نیرو در ابتدای سفر خود از فرودگاه سنندج با بالگرد از سدژاوه در 39 کیلومتری جنوب غربی سنندج واقع در جهت سنندج به کامیاران بازدید می نماید.

رسولی تبار اعلام کرد: بازدید هوایی همزمان از سدقوچم و سامانه انتقال آب به سدسورال و سنگ سیاه و بعلاوه آنالیز پروژه های آبرسانی به قروه و دهگلان نیز از جمله مهمترین برنامه های وزیر نیرو در سفر یک روزه خود به استان کردستان است.

رئیس شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق کردستان در ادامه به بازدید وزیر نیرو از سد سیازاخ و پروژه خط آبرسانی به بیجاراشاره کرد و اضافه نمود: وزیرنیرو بعلاوه از سد عباس آباد بانه بازدید می نماید که این سد پیش از این به صورت موقت آبگیری و از ردیف اعتباری بودجه سالانه خارج شده است و تکمیل آن 500 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد.

وی مطرح نمود:بازدید هوایی از سدآزاد، بازدید از پروژه آبرسانی به تصفیه خانه آب سنندج وبعلاوه تصفیه خانه فاضلاب سنندج و جلسه با استاندار ،نمایندگان و مدیران صنعت آـب و برق استان کردستان رااز دیگر برنامه های سفر یک روزه علی اکبر محرابیان به استان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وزیر نیرو فردا به کردستان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نیرو فردا به کردستان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید