واشنگتن: بحران یمن راه چاره نظامی ندارد، از نتایج جلسه شورای حکام آژانس در خصوص ایران استقبال می کنیم

به گزارش عینک بانوان، دولت آمریکا با بیان اینکه بحران یمن راهکار نظامی ندارد، گفت که برای تضمین دستیابی به حل سیاسی بحران یمن به کار با همه طرف ها ادامه خواهد داد.

واشنگتن: بحران یمن راه چاره نظامی ندارد، از نتایج جلسه شورای حکام آژانس در خصوص ایران استقبال می کنیم

به گزارش گروه بین الملل عینک بانوان به نقل از الجزیره، وزارت خارجه آمریکا عصر پنجشنبه به وقت واشنگتن در بیانیه ای خاطرنشان کرد که بحران یمن باید از راه سیاسی حل گردد نه نظامی.

وزارت خارجه آمریکا اضافه نمود: به منظور تضمین دستیابی به حل سیاسی بحران یمن و آتش بس پایدار، به کار با همه طرف ها ادامه خواهیم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی عینک بانوان بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی عینک بانوان بخوانید. (کلیک کنید)

در ادامه این بیانیه به موضوع ایران و پرونده هسته ای این کشور اشاره شد و آمده است: ما از نتایج جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص ایران استقبال می کنیم.

وزارتخانه یاد شده در ادامه بیانیه خود تأکید کرد که تصمیمات انگلیس، فرانسه و آلمان در خصوص ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی با حمایت واشنگتن صورت گرفت.

وزارت خارجه ایالات متحده گفت که واشنگتن پیشنهادی را درباره مذاکره با ایرانی ها در چارچوب گروه 1+5 ارائه داده که مورد قبول اروپایی ها واقع شده است.

در این بیانیه همچنین عنوان شده که ایالات متحده از انصراف اروپا برای صدور قطعنامه پیشنهادی علیه ایران استقبال می نماید و امیدوار است که پس از این تصمیم، ایران متعهد گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واشنگتن: بحران یمن راه چاره نظامی ندارد، از نتایج جلسه شورای حکام آژانس در خصوص ایران استقبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن: بحران یمن راه چاره نظامی ندارد، از نتایج جلسه شورای حکام آژانس در خصوص ایران استقبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید