مهدی: درباره لغو ملاقات پرسپولیس - نساجی و تراکتور - پیکان فردا تصمیم گیری می کنیم

به گزارش عینک بانوان، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال تأکید کرد که درباره لغو دو بازی در شهر تهران، فردا تصمیم گیری خواهد شد.

مهدی: درباره لغو ملاقات پرسپولیس - نساجی و تراکتور - پیکان فردا تصمیم گیری می کنیم

سهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی عینک بانوان درباره اینکه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت تمام فعالیت های ورزشی فردا (شنبه) در استان تهران لغو خواهد بود، گفت: طبق قوانین و مطابق دستورات عمل خواهیم کرد. ابتدا باید در روز بازی شاخص آلودگی هوا در آن منطقه را آنالیز کنیم و بعد در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد. طبیعتاً شاخص آلودگی در نقاط مختلف شهر با یکدیگر متفاوت است و باید در خصوص مناطق مختلف جداگانه تصمیم گیری گردد.

وی در خصوص امکان لغو ملاقات تیم های پیکان و تراکتور توضیح داد: آلودگی در شهر قدس با تهران متفاوت است و باید میزان آلودگی آن منطقه نیز جداگانه آنالیز گردد.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تصمیم نهایی درباره برگزاری مسابقات گرفته خواهد شد، گفت: صبح فردا پس از آنالیز شاخص آلودگی هوا تصمیم خواهیم گرفت.

به گزارش عینک بانوان، طبق برنامه سازمان لیگ قرار است فردا تیم های پرسپولیس - نساجی از ساعت 17:30 و پیکان - تراکتور از ساعت 15 در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به میدان بروند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی: درباره لغو ملاقات پرسپولیس - نساجی و تراکتور - پیکان فردا تصمیم گیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: درباره لغو ملاقات پرسپولیس - نساجی و تراکتور - پیکان فردا تصمیم گیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید