سرمربی تیم دوم جهان گزینه جانشینی کی روش ، جابه جایی فوری روی نیمکت ایران!

به گزارش عینک بانوان، بعضی از رسانه های عربی مدعی شدند سرمربی مطرح تیم ملی بلژیک گزینه جانشینی کی روش است.

سرمربی تیم دوم جهان گزینه جانشینی کی روش ، جابه جایی فوری روی نیمکت ایران!

به گزارش عینک بانوان بلژیک در دوره قبلی جام جهانی همه چشم ها را به خود خیره کرد و توانست با شایستگی عنوان سومی را به دست آورد و به همین دلیل در این دوره همه روی این تیم حساب ویژه ای باز می کردند اما در کمال تعجب، آنها در همان مرحله گروهی حذف شدند و یکی از شگفتی های جام را رقم زدند. پس از خاتمه بازی بلژیک با کرواسی، روبرتو مارتینز سرمربی بلژیکی ها صراحت اظهار داشت از راهنمایی این تیم کناره گیری می نماید و دیگر قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

البته به نظر می رسد فدراسیون فوتبال بلژیک هم تمایل زیادی به ادامه همکاری با او نداشته باشد. در همین خصوص دیروز بعضی سایت های عربی حوزه خلیج فارس شایعه عجیبی را مطرح کردند و مدعی شدند اگر مارتینز واقعاً کناره گیری کند ، یکی از گزینه های جانشینی کارلوس کی روش در تیم ملی ایران خواهد بود ادعایی که البته مدیران فدراسیون فوتبال ایران آن را رد می نمایند و تاکید دارند هیئت رئیسه هنوز پیرامون ادامه همکاری با کارلوس کی روش تصمیم نگرفته است.

در صورتی که مارتینز گزینه فدراسیون باشد و جایگزین کی روش گردد او خیلی فوری بعد از کناره گیری از سمتش در تیم ملی بلژیک راهی یک تیم آسیایی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرمربی تیم دوم جهان گزینه جانشینی کی روش ، جابه جایی فوری روی نیمکت ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم دوم جهان گزینه جانشینی کی روش ، جابه جایی فوری روی نیمکت ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید