سرمایه گذاری با خرید ملک در اندیشه

به گزارش عینک بانوان، اگر جزء آن دسته افرادی باشید که در زمینه ملک و املاک فعال هستند حتما اولین راه حلی که برای این سوال ذکر می کنید خرید آپارتمان و ملک است. معمولا این مورد در دراز مدت می تواند سود خوبی را عاید افرادی که در این زمینه سرمایه گذاری نموده اند، نماید. اما توجه داشته باشید که خرید ملک و یا زمین در هر نقطه ای نمی تواند شما را به سود مورد نظرتان برساند و این موضوعی است که احتیاج به تحلیل و تفکر دارد و بدون مشورت با افرادی که در این زمینه از تجربه و تخصص کافی برخوردار هستند نمی توان یک ملک با آینده ای بسیار روشن و امیدوار کننده خریداری کرد. اگر مقدار قابل توجهی پس انداز در اختیار دارید و می خواهید یک سرمایه گذاری سودآور انجام دهید بهتر است تک روی ننموده و با افراد متخصص این حوزه که همان مشاورین املاک هستند صحبت کنید.

سرمایه گذاری با خرید ملک در اندیشه

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، مکان قرارگیری ملک و یا زمین مورد نظر است. اگر ملکی موقعیت خوبی نداشته باشد، قاعدتا نخواهد توانست شما را به سودی که مد نظر دارید برساند. بنابراین در انتخاب جایی که قصد دارید در آن زمین و یا ملک خریداری کنید، دقت زیادی به خرج دهید. ما برای آنکه بتوانیم بیشترین یاری و هدایت را به شما ارائه کنیم، این متن را آماده نموده و قصد داریم به شما بهترین جایی که می توانید در آن سرمایه گذاری کنید را معرفی کنیم.

چرا خرید ملک در اندیشه توصیه می کنیم

  • یکی از مهم ترین دلایلی که موجب شده ما خرید ملک در اندیشه را به شما پیشنهاد دهیم، افزایش قیمت مسکن و آپارتمان در این شهر است. از آنجایی که قیمت مسکن رو به روز در حال افزایش است شما چنانچه نسبت به خرید ملک در این شهر اقدام کنید و صبوری لازم را به خرج دهید می توانید بعد از مدتی سود قابل توجهی را به دست آورید.
  • دلیل دیگر، به موقعیتی که شهر اندیشه دارد بر می گردد. این شهر در فاصله بسیار کمی از شهر تهران واقع شده است و به همین دلیل عده زیادی تمایل دارند در این شهر سکونت کنند. این مورد باعث افزایش سود ناشی از سرمایه گذاری در این شهر شده و می تواند نوید یک آینده درخشان در این منطقه را بدهد.
  • طبق نقشه ای که شهرداری در خصوص شهر اندیشه ترسیم نموده است، تا چند سال آینده چندین پارک عظیم در این منطقه ساخته و به بهره برداری می رسد و به همین دلیل بعضی نواقصی که در اندیشه وجود دارد برطرف شده و مردم تمایل بیشتری پیدا خواهند کرد تا اقدام به خرید مغازه در اندیشه کنند.
  • شهر اندیشه برای پیشرفت و رشد جای زیادی دارد و به همین دلیل ما توصیه کردیم که برای خرید ملک در اندیشه اقدام کنید و سعی کنید در آن یک آپارتمان، زمین و یا مغازه خریداری کنید.

در کدام مناطق اندیشه خرید ملک انجام دهیم

همان طوری که حتما از آن اطلاع دارید شهر اندیشه شش فاز دارد و هر یک از این فازها شرایط مختلفی را برای سرمایه گذاری در اختیار قرار می دهند. در فاز یک بیشتر منازل و ملک هایی که وجود دارد از نوع ویلایی هستند و به همین دلیل مجمتع های آپارتمانی زیادی در آن وجود ندارد.

فاز دو را به چند دلیل برای خرید ملک در اندیشه به شما توصیه می کنیم. یکی از این دلایل رعایت اصولی شهرسازی مدرن است. در این فاز اغلب مجتمع های آپارتمانی موجود، بسیار مدرن بوده و استانداردهای لازم برای ساخت در آنها به خوبی رعایت شده است. اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی آپارتمان هایی لوکس و شیک هستید، حتما از این فاز نیز دیدن کنید. در شهر راه آهن که در همین فاز واقع شده است، شما می توانید منازل آپارتمانی با متراژهای بالا خریداری نمایید. در این فاز اقدامات بسیار خوبی برای ایجاد حداکثر امنیت نیز اجرا شده و محیط مناسبی برای زندگی در اختیار ساکنین قرار داده شده است. اگر به مجتمع های آپارتمانی این فاز رفته باشید حتما مشاهده کردید که هر مجتمع یک نگهبان دارد.

چنانچه تمایل دارید در کمترین فاصله از تهران ملکی را خریداری کنید، می توانید به فاز 3 بروید. این فاز فاصله بسیار کمی با تهران دارد و به همین دلیل بعضی سرمایه گذاران ترجیح می دهند تا بر روی خرید مغازه در اندیشه سرمایه گذاری کنند.

فازهای 4 و 5 نیز به دلیل آنکه در نزدیکی بازار نقش دنیا قرار گرفته و امکان مناسبی را برای خرید ساکنین این منطقه به وجود آورده اند، نزد بسیاری از سرمایه گذاران محبوب هستند. افرادی که به صورت ذاتی دوراندیش و آینده نگر هستند، سعی می کنند تا با خرید آپارتمان در اندیشه سرمایه خود را در طی سال های آینده چندین برابر کنند.

فاز شش نیز یکی از فازهای شهر اندیشه است و در حال حاضر امکان ساخت وساز در آن وجود ندارد.

آیا می توان با یک سرمایه اندک در اندیشه صاحب ملک شد

اینکه آیا امکان خرید آپارتمان در اندیشه با مبالغ و سرمایه های اندک وجود دارد یا خیر، مساله ای است که به تحلیل و آنالیز احتیاج دارد. اگر شما در چنین شرایطی هستید و دوست دارید که در اندیشه و یا هر جای دیگری یک ملک یا زمین خریداری کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که تنها با یاری یک هزینه اندک نمی توان کشوری که تورم در آن روز به روز در حال افزایش است، به خرید خانه حتی فکر کرد. بنابراین برای پیدا کردن ملکی که تمام انتظارات شما را برآورده کند و شما هم بتوانید بر روی آن سرمایه گذاری آینده داری داشته باشید، باید به فکر راهکار های دیگری نیز باشید.

از جمله راه هایی که می توان به یاری آن برای خرید ملک در اندیشه اقدام کرد، دریافت وام و تسهیلاتی است که معمولا به بعضی آپارتمان ها تعلق می گیرد. برای آنکه بدانید به ملکی که شما انتخاب نموده اید این وام ها پرداخت می گردد یا خیر باید از مشاورین املاک معتبر و معتمدی که در شهر اندیشه وجود دارند، مراجعه کنید. این افراد می توانند بهترین هدایت و مشاوره را به شما ارائه دهند و به شما یاری کنند تا با داشتن مبالغ کم در این شهر صاحب یک خانه شوید.

در خرید ملک برای سرمایه گذاری به چه نکاتی توجه کنیم

اولین نکته ای که به هنگام خرید آپارتمان و یا ملک در اندیشه باید به آن توجه داشته باشید، نوساز بودن آن است. معمولا خانه ها و ملک هایی که نوساز هستند به علت کم بودن هزینه های مربوط به بازسازی، اغلب بسیار به صرفه تر هستند و خرید آنها برای سرمایه گذار با سوددهی بیشتری همراه است. علاوه بر این موضوع، منازلی که نوسازند راحت تر و بی دردسرتر به فروش رفته و یا اجاره می شوند و به همین دلیل اغلب افراد تمایل دارند تا ملک هایی که نوساز هستند را خریداری کنند.

به هنگام خرید یک آپارتمان، حتما به طراحی ساختمان و اصولی که در ساخت آن رعایت شده نیز توجه داشته باشید. ساختمان ها و بناهایی که نقشه درستی ندارند، به اندازه کافی نورگیر نیستند و فضاهای بی استفاده زیادی در آنها وجود دارد، عملا برای سرمایه گذاری مناسب نبوده و بهتر است از خرید ملک هایی با این مشخصات خودداری کنید.

نکته بسیار مهم دیگر آن است که ملک مورد نظر نباید از نظر سند دچار مشکل باشد؛ به عنوان مثال سند نباید موقوفی بوده باشد. ممکن است ساختمان ها و املاکی که این مشکل را دارند با قیمت پایین تری به فروش برسند، اما شک نکنید که شما در آینده با فروش آن به مشکل برخواهید خورد و نمی توانید به راحتی از شر آن راحت شوید. بنابراین اگر تمایل دارید یک سرمایه گذاری سودآور انجام دهید، سعی کنید ملک هایی با سندهای مشکل دار خریداری نکنید.

سرمایه گذاری و خرید ملک و املاک احتیاج به تجربه دارد و چنانچه شما در این زمینه ضعف دارید، بهتر است به تنهایی اقدام نکنید. معمولا برای انجام هرکاری باید از کسانی که در آن حوزه کار نموده اند، یاری بخواهید.

برای آنکه بهترین گزینه برای خرید زمین در اندیشه به شما پیشنهاد گردد، باید با کارشناسانی که به تمام مناطق شهر اندیشه آشنایی کامل دارند، صحبت کنید و از هدایت و اطلاعاتی که این افراد در اختیار شما قرار می دهند بهره ببرید. مشاورین املاک مسکن شهر به دلیل داشتن تجربه و تخصص کافی در حوزه ملک و املاک می توانند به شما یاری کنند تا بهترین ملک و زمین را برای خرید پیدا کنید.

*عینک بانوان مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می باشد*

منبع: تجارت نیوز

به "سرمایه گذاری با خرید ملک در اندیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری با خرید ملک در اندیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید