ستاره های گل کوچیک بانوان شناسایی می شوند

به گزارش عینک بانوان، برای دومین سال متوالی، شهرداری منطقه12 میزبان برگزاری لیگ مینی فوتبال بانوان شهر تهران شد.

ستاره های گل کوچیک بانوان شناسایی می شوند

به گزارش عینک بانوان، این مسابقات با حضور تیم های منطقه ها بیست ودوگانه شهر تهران، از اواخر شهریور تا انتها مهر امسال در منطقه12 درحال برگزاری است.

شهردار منطقه با تأکید بر توسعه ورزش های همگانی بین شهروندان گفت: برگزاری لیگ مینی فوتبال بانوان شهر تهران، رویدادی ورزشی است که سال گذشته برای اولین بار در کشور برگزار و با استقبال خوبی از سوی بانوان مرکز روبه رو شد.

امیر یزدی هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه ورزش بانوان و حمایت از رشته های ورزشی نوین گفت و اضافه کرد: اکنون دومین دوره لیگ مینی فوتبال بانوان شهر تهران با حضور تیم های منطقه ها بیست و دوگانه شروع شده و تا انتها مهر ادامه خواهد داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه هم دراین باره گفت: این مسابقات در زمین چمن مصنوعی شوش شروع شده و روزهای یک شنبه و سه شنبه هرهفته ادامه خواهد داشت.

سید امیرحسین ساداتی با بیان اینکه مراسم اختتامیه مسابقات 26مهر هم زمان با روز تربیت بدنی برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این دوره از مسابقات که با حضور 20تیم برگزار شده، شرکت نماینده ها در 4گروه پنج تیمی، ابتدا به صورت دوره ای و در مرحله بعد به صورت تک حذفی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بازیکنان مستعد این دوره از مسابقات شناسایی شده و در قالب تیم قلب طهران به اولین دوره از مسابقات مینی فوتبال قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

مینی فوتبال یا گل کوچیک، محبوب ترین رشته ورزشی آماتور در دنیا است که در زمین چمن مصنوعی یا طبیعی انجام می گردد و 5 تا 8بازیکن می توانند در هر تیم بازی نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره های گل کوچیک بانوان شناسایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره های گل کوچیک بانوان شناسایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید