راهنمای کامل خرید تجهیزات آرایشگاه زنانه و مردانه

به گزارش عینک بانوان، آیا شما هم در فکر ایجاد سالن زیبایی و خرید وسایل هستید؟ برای خرید وسایل سالن زیبایی باید به موارد مختلفی توجه کنید چراکه درنهایت بر روی مقدار عایدی و موفقیت شما تأثیر مستقیم خواهند داشت.

راهنمای کامل خرید تجهیزات آرایشگاه زنانه و مردانه

برای آغاز هر کسب وکار باید موارد مختلفی را مدنظر قرار دهید، به همین خاطر توصیه می گردد پیش از آغاز به ایجاد سالن زیبایی حتماً با وکیل حقوقی و حسابدار مشورت کنید و از آن ها یاری بگیرید. یکی از مهم ترین لوازم و تجهیزاتی که در سالن های زیبایی استفاده می گردد، صندلی آرایشگاه است که می تواند در ایجاد فکریت مثبت در فکر مراجعه کننده، تاثیرگذار باشد. اگر شما هم می خواهید بدانید برای ایجاد سالن زیبایی باید از کجا آغاز کنید و برای خرید وسایل باید چه نکاتی را مدنظر داشته باشید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

تعیین کنید روی چه چیزی سرمایه گذاری انجام می دهید.

اول ازهمه، اگر به خرید تجهیزات سالن زیبایی علاقه دارید, باید ارزیابی کنید که آیا این تجهیزات برای شما مناسب هستند یا خیر و با خرید این وسایل، قرار است چه کاری انجام گردد. اگر قصد خرید وسایل دست دوم را دارید ابتدا تحقیق کنید که چرا فرد قصد فروش وسایل را دارد ممکن است فرد بازنشسته شده باشد یا به دلیل نداشتن سود یا جابه جایی قصد فروش وسایل را داشته باشد. حتماً جست وجو و دلیل فروش را جویا شوید هر دلیلی می تواند به شما در خرید بهتر یاری کند و مانع از بروز زیان گردد.

باید چه مواردی را آنالیز کرد؟

مواردی مختلفی وجود دارند که می توانند نشان دهنده دست دوم بودن وسایل باشند. یکی از اصلی ترین موارد، قیمت پایین کالا است که ممکن است به دلیل اصل نبودن کالا یا قدیمی شدن قیمت کالا پایین باشد. شما می توانید با تحقیق به راحتی این موارد را تغییر داده و مانع از دست دادن مشتریان خود شوید.

پیش از اقدام به خرید حتماً ظاهر وسایل و کاربردی بودن آن ها را آنالیز کنید. بهتر است پیش از خرید انتظار مشتریان را آنالیز نموده و سپس برای خرید اقدام کنید. می توانید از فروشگاه های اطراف، قیمت و کیفیت را آنالیز کنید.

اجاره تجهیزات سالن زیبایی

پیش از اجاره حتماً آنالیز کنید که آیا می تواند وسایل سالن زیبایی را پس از اجاره منتقل کرد یا خیر و اگر قابل انتقال است باید تمام شرایط اجاره نامه رعایت گردد سپس آنالیز کنید که آیا شرایط اجاره نامه با همان شروط اولیه قابل تمدید است یا خیر.

حتماً در ابتدا برای اجاره سؤال کنید و توجه داشته باشید که پیش از آغاز به کار هرگز تعهدهایی که توان مالی پرداخت آن را ندارید قبول نکنید.اگر اجاره نامه کمتر از سه سال تنظیم شده است لازم تا شرایط خودتان برای پیشنهاد را در نظر گرفته و شرایط را حرفه ای و شفاف آنالیز کنید.

خرید تجهیزات سالن زیبایی

حتماً پیش از خرید تجهیزات آرایشگاهی نو خودتان را در صندلی مشتری قرار داده و آنالیز کنید که از دید مشتری این وسایل چه مقدار فعال و سودمند بوده اند. توصیه می گردد حتماً از یکی از متخصصین در این حوزه مشورت بگیرید تا با توجه به فضا و بودجه ای که در اختیار دارید برای خرید وسایل و تجهیزات سالن زیبایی به شما یاری کند.

صندلی آرایشگاه مناسب باید چه تعییناتی داشته باشد؟

برای خرید صندلی آرایشگاه چهار اصل کلی وجود دارد که باید در هنگام خرید مدنظر قرار دهید چرا که خرید صندلی آرایشگاهی، نوعی سرمایه گذاری به شمار میرود.

کیفیت مواد به کار رفته در فراوری صندلی آرایشگاه

یکی از موارد اصلی که در جلب مشتری و کیفیت سالن شما اثرگذار خواهد بود، کیفیت لوازم و تجهیزات خریداری شده است. مدل هایی که مقرون به صرفه هستند عموماً از مواد نامرغوب ساخته شده اند که به همین خاطر سریع خراب می شوند. برای همین توصیه می گردد در زمان خرید کیفیت مواد به کاررفته در ساخت را آنالیز کنید. توجه داشته باشید که مانند سایر لوازم صندلی ها هم باید به صورت مرتب تمیز و ضدعفونی شوند و توصیه می گردد صندلی چرم بخرید که هم بادوام هست و هم باکیفیت.

بدنه صندلی

قاب صندلی یک از ارکان مهم در طراحی صندلی است. در موارد مقرون به صرفه قیمت برای طراحی قاب از پلاستیک استفاده می گردد، که دوام زیادی ندارند لذا توصیه می گردد از صندلی هایی با قاب فلزی بهره ببرید. صندلی های فلزی گران تر هستند اما عمر و تحمل وزن بالاتری دارند. بعضی از قاب ها دارای چرخ برای انتقال هم هستند، البته این نوع از صندلی ها می تواند هنگام استفاده، به طور 360 درجه، چرخش داشته باشند. به همین خاطر است که برای کار از صندلی آرایشگاه ثابت با پایه مربع یا گرد استفاده می گردد.

نحوه تنظیم ارتفاع

همین موارد به ظاهر کوچک بخشی مهمی از هزینه صندلی را به خود اختصاص داده اند. رایج ترین نوع صندلی ها، صندلی پدالی و دستی هستند که استفاده از آن ها راحت است. صندلی های برقی هم به دلیل گران بودن کمتر خریداری می شوند. صندلی های جک پدالی و جک دستی، به دلیل سهولت در تعویض قطعات، هنگام آسیب به هرکدام از آنها، می توانند گزینه خوبی برای آغاز باشند.

طراحی مناسب صندلی آرایشگاه

ممکن است با نظر ما مخالف باشید اما صندلی های مدرن گزینه خوبی برای اصلاح هستند. در ارتباط با آرایشگاه مردانه باید در پی خرید صندلی هایی با ظاهر شیک و پشتی راحت باشید اما برای سالن زیبایی زنانه می توان از رنگ ها و مدل های مختلف استفاده کرد هرچند که به نظر ما صندلی های کلاسیک، انتخاب مناسبی برای سالن زیبایی هستند.

نتیجه گیری

تجهیزات آرایشگاه عموما گران و هستند و ممکن است صرفه مالی نداشته باشند به همین خاطر باید دقت کنید تا جای ممکن هزینه های خودتان را کاهش دهید. در ابتدا می توانید از وسایل مقرون به صرفه تر که کارایی بیشتری دارند بهره ببرید و بعداً صندلی گران تر بخرید. بدین صورت می توانید مطمئن باشید که خرید مناسبی خواهید داشت. این مقاله می تواند به شما در خرید صندلی مناسب یاری کند. جهت دریافت مشاوره برای خرید یا اجاره صندلی و تجهیزات آرایشگاهی، می توانید از کارشناسان تک نشین یاری بگیرید.

منبع: اتاق

به "راهنمای کامل خرید تجهیزات آرایشگاه زنانه و مردانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کامل خرید تجهیزات آرایشگاه زنانه و مردانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید