دارندگان دفترچه بیمه سلامت چطور درمان می شوند؟

به گزارش عینک بانوان، سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: بیمه شدگان می توانند با به همراه داشتن کارت ملی، خدمات تشخیصی درمانی مورد احتیاج را در تمامی مطب ها و پاراکلینیک طرف قرارداد دریافت نمایند و احتیاجی به دفترچه کاغذی نیست.

دارندگان دفترچه بیمه سلامت چطور درمان می شوند؟

به گزارش گروه اجتماعی عینک بانوان، سید مریم حسینی، سرپرست بیمه سلامت استان تهران در مورد جایگزینی ابزار های الکترونیکی به جای دفترچه و حذف کامل چاپ دفترچه از ابتدای تیر ماه امسال، گفت: پیرو این بخشنامه برای ارائه خدمات تشخیصی درمانی، به وسیله نسخه نویسی الکترونیک در همه مراکز درمانی طرف قرارداد با این اداره کل باید ترتیبی اتخاذ گردد تا اطلاع رسانی دقیق برای بیمه شدگان انجام گردد.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران اضافه نمود: بیمه شدگان می توانند با به همراه داشتن کارت ملی، خدمات تشخیصی درمانی مورد احتیاج را در تمامی مطب ها و پاراکلینیک طرف قرارداد دریافت نمایند و احتیاجی به دفترچه کاغذی نیست.

حسینی توضیح داد: تمامی بیمه شدگان می توانند با مراجعه به آدرس eservices.ihio.gov.ir/esc خدمات غیرحضوری نسبت به مشاهده، اطلاعات هویتی، امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار مشاهده همه نسخ و سایر امکانات این سرویس استفاده نمایند.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: در صورت عدم امکان نسخه نویسی الکترونیک و تا استقرار طرح تجویز دارو و خدمات به وسیله پزشک در برگه های به جامانده دفترچه و سربرگ مطب، درمانگاه یا بیمارستان امکان پذیر است و در داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک طرف قرارداد هم مورد پذیرش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دارندگان دفترچه بیمه سلامت چطور درمان می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارندگان دفترچه بیمه سلامت چطور درمان می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید