خودروی پرنده ژاپنی برای اولین بار به پرواز درآمد

به گزارش عینک بانوان، مهندسان ژاپنی پیروز شدند کوچک ترین اتومبیل پرنده جهان را با پیروزیت آزمایش کنند.

خودروی پرنده ژاپنی برای اولین بار به پرواز درآمد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری عینک بانوان، شرکت SkyDrive(اسکای درایو) با آزمایش موفقیت آمیز کوچک ترین وسیله نقلیه عمودپرواز جهان توانست انسان ها را به تحقق رویای پرواز در آسمان با خودروهای شخصی نزدیک تر کند.

این شرکت در مراسمی رسمی برای اولین بار از خودروی SD-03 رونمایی و آن را به عنوان اتومبیلی پرنده مورد آزمایش قرار داد. در این آزمایش خودروی پرنده توانست بدون هیچ گونه مسئله ای حدود 4 دقیقه پرواز کند و سپس به آرامی فرود بیاید.

بررسی های نشان می دهد خودروی SD-03 هم اکنون کوچک ترین وسیله نقلیه عمودپرواز در جهان است و تنها ظرفیت جابه جایی یک مسافر را داد. این اتومبیل پرنده دارای هشت موتور و سیستم کنترل هوشمند است. اگرچه SD-03 بیشتر شبیه به هواپیمایی کوچک است تا خودرو ولی در اصل برای کارایی شهری طراحی شده و به راحتی قادر است در فضایی محدود فرود آمده و مسافر خود را در مسیرهای گوناگون جابه جا کند.

شرکت اسکای درایو امیدوار است به زودی تولید انبوه از این خودرو ژاپنی را آغاز کرده تا مردم بتوانند در ترددهای روزانه خود از این وسیله نقلیه استفاده کنند. قطعا در آینده ای نزدیک آسمان شهرها دیگر به شکل کنونی نخواهد بود و خودروهای نسل جدید جایگزین اتومبیل های کنونی خواهد شد.

4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "خودروی پرنده ژاپنی برای اولین بار به پرواز درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی پرنده ژاپنی برای اولین بار به پرواز درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید