خبر نو از یارانه 300 هزار تومانی، یارانه چه زمان قابل برداشت است؟

به گزارش عینک بانوان، به دستور رئیس جمهوری تمام افرادی که خود را مستحق دریافت یارانه نو می دانستند، مشمول این یارانه شدند. یارانه ای که به حساب سرپرستان خانوار واریز شده اما هنوز قابل برداشت نیست.

خبر نو از یارانه 300 هزار تومانی، یارانه چه زمان قابل برداشت است؟

حالا وزیر اقتصاد اعلا نموده تمام افرادی که اعتراض خود را در سامانه وزارت کار ثبت نموده باشند، مشمول یارانه تازه شده اند و مبلغ یارانه باید به حساب همه این افراد واریز شده باشد. اگر فردی اعتراض خود را ثبت نموده اما هنوز یارانه ای به حسابش واریز نشده، حتما باید اطلاع بدهد و مجددا به وزارت کار مراجعه کند.

زمان دقیق واریز یارانه خرداد؟

اولین مرحله یارانه تازه 18 اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و 21 اردیبهشت ماه قابل برداشت شد. بعضی از مشمولان هم یارانه خرداد ماه را دریافت نموده اند اگرچه هنوز قابل برداشت نیست.

سازمان های متولی هنوز زمان دقیق برداشت یارانه را اعلام ننموده اما وعده داده اند که در هفته پایانی خرداد این یارانه قابل برداشت است.

اگر قرار باشد یارانه تازه در تاریخ قبلی واریز گردد، همه مشمولان باید امشب پیامک واریز یارانه را دریافت نمایند و روز شنبه 21 خرداد ماه امکان برداشت یاری معیشتی خرداد را داشته باشند.

اما نکته مهم این است که سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام نموده بود که کار آنالیز اطلاعات خانوارهایی که در مرحله اول مشمول یاری معیشتی تازه دولت نشده اند، ادامه دارد و واریز یارانه ها بعد از آنالیز اطلاعات این خانوارها انجام می گردد.

گزارش ها می گوید حدود 5 میلیون نفر تازه مشمول یاری معیشتی شده اند و اطلاعات این افراد در حال آنالیز است. اما این فرایند احتمالا در هفته سوم و یا نهایتا آخر خرداد تمام می گردد.

منبع: تجارت نیوز

به "خبر نو از یارانه 300 هزار تومانی، یارانه چه زمان قابل برداشت است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر نو از یارانه 300 هزار تومانی، یارانه چه زمان قابل برداشت است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید