تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، زمان آزمون تغییر کرد؟

به گزارش عینک بانوان، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، زمان آزمون تغییر کرد؟

به گزارش عینک بانوان، دکتر علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از 350 هزار داوطلب در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ثبت نام کردند، گفت: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1401 از چهارشنبه 10 اسفند آغاز شد و سه شنبه 16 اسفند سرانجام یافت و با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش، فرصت ثبت نام تا روز جمعه 19 اسفند ماه تمدید شد.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: داوطلبان ابتدا اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام را که در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است به طور کامل مطالعه کرده و با دقت و توجه کافی در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر اقدام به ثبت نام کنند.

وی اضافه نمود: با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات برای آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، فراهم شده و متقاضیان در صورت تمایل می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: کارت شرکت در این آزمون از روز سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ 8 اردیبهشت سال 1402 در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مورد در مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، زمان آزمون تغییر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، زمان آزمون تغییر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید