تعویض و ساماندهی تابلوهای معرفی مراکز تاریخی و گردشگری خمین

به گزارش عینک بانوان، میراث آریا/ براساس خبرهای واصله، تعویض و ساماندهی تابلوهای معرفی مراکز تاریخی و گردشگری خمین صورت گرفت.

تعویض و ساماندهی تابلوهای معرفی مراکز تاریخی و گردشگری خمین

علی مشهدی با اشاره به تعدد آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری در شهر خمین و لزوم ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران برای ساماندهی و معرفی مسیر های گردشگری بر نصب تابلو ها راهنمای گردشگران تاکید نمود و گفت: این تابلوها به علت گذشت زمان و به علت فرسایش و دیگر عوامل فیزیکی در طول زمان مستهلک و نیاز به تعویض و ترمیم داشتند. از این رو، عملیات ساماندهی تابلوها در دستور کار قرار گرفته و اجرا شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین در ادامه افزود: بطور کلی تابلوهای بکار رفته در محل محوطه ها هر دو یا سه سال یک بار باید تعویض شوند، زیرا به علت شرایط آب و هوایی ممکن است آسیب ببینند و نیاز به تعویض و بازسازی داشته باشند.

مشهدی نصب تابلوهای راهنما برای هدایت گردشگران و معرفی جاذبه های تاریخی را موضوعی ضروری دانست و با بیان اینکه تابلوهای راهنما از جمله مهمترین منابع اطلاع رسانی به گردشگران و مسافران هستند، تاکید نمود: نصب تابلوهای گردشگری بویژه در محوطه های تاریخی و ثبت ملی نقش ویژه ای در توسعه گردشگری استان خواهد داشت.

منبع: همگردی

به "تعویض و ساماندهی تابلوهای معرفی مراکز تاریخی و گردشگری خمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض و ساماندهی تابلوهای معرفی مراکز تاریخی و گردشگری خمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید