تصاویر کیس های اپل واچ پرو و سری 8 تفاوت مقدار را نشان می دهند

به گزارش عینک بانوان، اپل فردا در کنار سری آیفون 14، از اپل واچ پرو و اپل واچ سری 8 هم رونمایی خواهد نمود. حالا یکی از افشاگران تصاویری از کیس های محافظ این ساعت ها را منتشر نموده که به خوبی تفاوت میزان آن ها را نشان می دهد.

تصاویر کیس های اپل واچ پرو و سری 8 تفاوت مقدار را نشان می دهند

بر اساس اطلاعات فاش شده، اپل واچ پرو از بدنه 49 میلی متری بهره می برد. این در حالی است که قبلا گفته می شد این ساعت از بدنه مبتنی بر مقدار بین 47 تا 48 میلی متر استفاده می نماید. در حال حاضر کاربران برای خرید اپل واچ سری 7 می توانند بین دو مدل 41 و 45 میلی متری دست به انتخاب بزنند که ظاهرا همین مقدار ها برای نسل هشتم هم تکرار خواهد شد.

با توجه به اینکه ظاهرا اپل واچ پرو از نمایشگر تخت بهره می برد و دارای بدنه 49 میلی متری است، احتمالا مقدار نمایشگر نسبت به 1.99 اینچ شایعه شده بزرگ تر باشد. برای مقایسه باید بگوییم که مدل های 41 و 45 میلی متری اپل واچ سری 7 به ترتیب دارای نمایشگر 1.69 و 1.90 اینچی هستند.

روز گذشته تصاویر مربوط به طرح های CAD اپل واچ پرو لو رفت که در این تصاویر می توانیم دکمه فیزیکی نو در سمت چپ، نمایشگر تخت و یک بخش برجسته حاوی دکمه سمت راست و تاج دیجیتال (Digital Crown) را ببینیم. خبرگزاری بلومبرگ هم صحت و سقم این اطلاعات را تایید نموده و در گزارش تحلیلگر این خبرگزاری آمده که مقدار اپل واچ پرو احتمالا بیش از مقدار بیشتر مچ ها خواهد بود.

ظاهرا اپل میخواهد این ساعت هوشمند نو را با قیمت بسیار بالای بین 900 تا 1000 دلار راهی بازار کند. بعلاوه احتمال معرفی نسل نو اپل واچ SE در رویداد فردا وجود دارد.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر کیس های اپل واچ پرو و سری 8 تفاوت مقدار را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر کیس های اپل واچ پرو و سری 8 تفاوت مقدار را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید