سیستم نرم افزاری واقعیت افزوده ادوبی طراحی شد ، افزایش قدرت آنلاین خرده فروشان

به گزارش عینک بانوان، ادوبی در حال طراحی و اجرای یک سیستم نرم افزاری واقعیت افزوده است که آینده خرید بر اساس سیستم های واقعیت افزوده را تغییر می دهد.

سیستم نرم افزاری واقعیت افزوده ادوبی طراحی شد ، افزایش قدرت آنلاین خرده فروشان

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت نرم افزاری مسیری تازه را برای خرید از خرده فروشان حرفه ای فراهم می نماید. با یاری این تکنولوژی ممکن است قادر به ساخت یک اسکن 3D از بدن خود با استفاده از تلفن همراه و واقعیت افزوده باشید و البته به شکل مجازی لباس های تازه را امتحان کنید و در اطراف اتاق نشیمن خود با پوشیدن آنها بچرخید.

این ایده از جایی آغاز شد که ادوبی به فکر افتاد خریدهای اینترنتی را قدرتمندتر کند. با این روش تازه، خریداران اینترنتی به صورت واقعی، نگاه و حرکات لباس، و... را شبیه سازی می نماید.

در کنار این ها پیش بینی می گردد این سیستم کارهای بیشتری نیز انجام دهد، مانند بهبود نور و سایه اندازی مدل ها و تغییرات لباس. ادوبی امیدوار است این پروژه لباس های آنلاین را کمی نزدیک تر به واقعیت در فروشگاه ها ایجاد کند و به مشتریان اطلاعات بیشتری را در خصوص قطعات مورد علاقه آنان ارائه دهد.

راجر وودز، مدیر محصول و استراتژی موبایل ادوبی در این خصوص، گفت: برای خرده فروشان، این کوشش می تواند بازده های آنلاین را توسعه دهد و به خریداران یاری کند تا تصمیمات بهتری را اتخاذ نمایند و فروش خرده فروشان را افزایش دهد.

ادوبی تنها شرکتی نیست که واقعیت افزوده را خریداری می نماید. طی ماه گذشته، Warby Parker نسخه آزمایشی مجازی خود را برای توسعه نرم افزار واقعیت مجازی معرفی کرد که از توانایی های واقعیت افزوده آیفون و دوربین اتوماتیک برای قرار دادن یک عینک دیجیتال روی صورت شما استفاده می نماید.

از سوی دیگر ویفر و آمازون در حال استفاده از واقعیت مجازی در برنامه های خود هستند تا به مردم یاری نمایند قبل از خرید، ظاهر و میزان مبلمان خود را در خانه ها آزمایش نمایند.

منبع: انتخاب

به "سیستم نرم افزاری واقعیت افزوده ادوبی طراحی شد ، افزایش قدرت آنلاین خرده فروشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم نرم افزاری واقعیت افزوده ادوبی طراحی شد ، افزایش قدرت آنلاین خرده فروشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید