انتصاب رئیس و معاونان دانشکده مهندسی مواد دانشگاه شهید رجایی

به گزارش عینک بانوان، تهران (پانا) - طی حکمی از سوی حمیدرضا عظمتی، رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، علیرضا ذاکری به عنوان رییس دانشکده مهندسی مواد و علوم میان رشته ای منصوب شد.

انتصاب رئیس و معاونان دانشکده مهندسی مواد دانشگاه شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با توجه به تصویب تاسیس دانشکده مهندسی مواد و علوم میان رشته ای، در شورای برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی، طی حکمی از سوی حمیدرضا عظمتی، رییس دانشگاه، علیرضا ذاکری به عنوان رییس این دانشکده منصوب شد.

متن ابلاغ وی به ذیل است:

جناب آقای دکتر علیرضا ذاکری

عضو محترم هیات علمی دانشگاه

با سـلام و احتـرام

با عنایت به ابلاغیه شماره 921/2 مورخ 1400/01/11 در خصوص مجوز تاسیس دانشکده مهندسی مواد و علوم میان ­رشته ­ای در شورای گسترش و برنامه­ریزی آموزش عالی، نظر به مراتب تعهد، تخصص، تجربیات گذشته و شایستگی جناب­عالی به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به سمت:

رئیس دانشکده مهندسی مواد و علوم میان­ رشته ­ای

منصوب می شوید. انتظار دارد در طول مدت مسئولیت با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر توان و همت خود و استفاده از تجارب همکاران محترم در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه اهتمام داشته باشید. توفیق روزافزون جناب­عالی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

به همین دلیل دکتر امیر عابدی و دکتر سید محمود فاطمی نیز به ترتیب به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی و معاون فنی و دانشجویی این دانشکده از سوی رییس دانشگاه منصوب شدند.

ضمن تبریک، جامعه دانشگاهی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای ایشان از خداوند متعال آرزوی موفقیت می کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "انتصاب رئیس و معاونان دانشکده مهندسی مواد دانشگاه شهید رجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب رئیس و معاونان دانشکده مهندسی مواد دانشگاه شهید رجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید