افزایش نرخ کرایه های تاکسی از اول اردیبهشت

به گزارش عینک بانوان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه های تاکسی از اول اردیبهشت اعمال می گردد، گفت: رانندگانی که از روز گذشته کرایه های تاکسی را افزایش داده اند، تخلف نموده اند.

افزایش نرخ کرایه های تاکسی از اول اردیبهشت

به گزارش عینک بانوان، محمد روشنی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مصاحبه با فارس درباره افزایش نرخ کرایه های تاکسی گفت: نرخ کرایه های تاکسی از اول اردیبهشت بر اساس مصوبه شورای شهر و ابلاغیه فرمانداری افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه های تاکسی 35 درصد خواهد بود، گفت: در صورتی که رانندگان تاکسی از روز گذشته کرایه های خود را افزایش داده باشند تخلف است و شهروندان شکایات خود را می توانند به وسیله تماس با شماره 1888 اطلاع دهند تا ما موضوع را پیگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تهران 620 خط تاکسی دارد، گفت: برچسب گذاری تاکسی ها برای نرخ های جدید در سه نقطه تاکسی انجام می گردد و سقف و کف کرایه ها در خطوط مختلف متفاوت است.

روشنی تأکید کرد: حداکثر رانندگان تاکسی می توانند سه مسافر و رانندگان ون 7 مسافر را سوار نمایند و اضافه سوار کردن مسافران به دلیل شرایط کرونا تخلف است و ما پیگیر شکایات مردمی خواهیم بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "افزایش نرخ کرایه های تاکسی از اول اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نرخ کرایه های تاکسی از اول اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید