اعتراف سرمربی بلژیک به موفقیت کانادا، تیبو فرشته نجات شیاطین سرخ

به گزارش عینک بانوان، سرمربی بلژیک پس از کسب رجحان برابر کانادا به موفقیت آن ها اعتراف کرد.

اعتراف سرمربی بلژیک به موفقیت کانادا، تیبو فرشته نجات شیاطین سرخ

بلژیک در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر پیروز شد کانادا را با تک گل میچی باتشوایی با نتیجه 1-0 شکست دهد.

این پیروزی در حالی به دست آمد که کانادایی ها در نیمه اول صاحب یک پنالتی شدند، ولی تیبو کورتوا سنگربان بلژیک پیروز شد در مقابل آلفونسو دیویس پیروز عمل نموده و دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، در انتها بازی به عینک بانوان گفت با اینکه از بازی تیمش کاملا راضی نیست، ولی مهم در بازی اول کسب سه امتیاز بوده و در نتیجه بلژیک پیروز شده به هدف خود دست پیدا کند.

سرمربی شیاطین سرخ در تبادل نظر با عینک بانوان گفت:

بازی سختی بود. باید واقع گرا باشیم و اعتراف کنیم که خوب بازی نکردیم. کانادایی ها در رسیدن به هدفی که برای خودشان ترسیم نموده بودند پیروز تر از ما بودند. ولی ما با استعداد بازیکنان و تجربه بالای آن ها پیروز شدیم به پیروزی برسیم.

به لطف درخشش دروازه بان مان گل نخوردیم و او با مهار پنالتی باعث شد در بازی بمانیم. به نظرم کانادا از نظر عملکرد نمره بهتری از ما می گیرد.

ما بردیم و این مهمترین چیز بود. مثل همواره باید در این تورنمنت بازی به بازی بهتر بشویم و بعضی نکات را اصلاح کنیم. خیلی از تیم های بزرگ بازی اول شان را باختند. در یک جام جهانی همه تیم ها که می خواهند پیروز باشند باید به تدریج بهتر بشوند، ولی اگر در حین این روند بتوانید بازی هایتان را ببرید آن وقت است که می توان از شما به عنوان یک مدعی یاد کرد.

عینک بانوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعتراف سرمربی بلژیک به موفقیت کانادا، تیبو فرشته نجات شیاطین سرخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف سرمربی بلژیک به موفقیت کانادا، تیبو فرشته نجات شیاطین سرخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید