کانن دوربینی با سنسور APS-C از سری R در سال 2021 رونمایی خواهد نمود

به گزارش عینک بانوان، در ماه های گذشته اطلاعات مختلفی در رابطه با عرضه دوربینی با سنسور APS-C توسط کانن در سری R مطرح شده است. می توان این شایعه های منتشر شده را به دو دسته کلی تقسیم کرد. در دسته اول شایعه های وجود دارند که ادعا می نمایند کانن بالاخره از دوربینی با سنسور APS-C در سری R رونمایی خواهد، اما شایعه های دسته دیگر احتمال انجام این کار توسط کانن را رد می نمایند.

کانن دوربینی با سنسور APS-C از سری R در سال 2021 رونمایی خواهد نمود

بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان اطلاعات جدیدی توسط یکی از افشاگران قابل اعتماد منتشر شده اند که نشان می دهند کانن میخواهد از دوربینی با سنسور APS-C و در سری R رونمایی کند. این اطلاعات همچنین نشان می دهند که این دوربین سال آینده عرضه خواهد شد.

این اطلاعات جدید که توسط سایت معروف Canon Rumors منتشر شده اند نشان می دهند که دوربینی با سنسور APS-C و با مانت لنز RF به طور حتم عرضه خواهد شد. این اطلاعات همچنین نشان می دهند که به احتمال زیاد در نیمه دوم سال 2021 شاهد رونمایی از این دوربین جدید خواهیم بود. با وجود مطرح شدن این اطلاعات هیچ لنز RF-S توسط کانن تا به امروز برای دوربینی با این اندازه سنسور، APS-C، در سری R عرضه نشده است.

  • کانن EOS R7 شاید دوربین بعدی کانن در سری دوربین های R باشد

این اطلاعات منتشر شده همچنین نشان می دهند که این عضو جدید به احتمال زیاد کوچکترین عضو دوربین های سری R خواهد بود و اندازه بدنه آن حتی از دوربین کانن EOS RP هم کوچکتر است. به احتمال زیاد هدف کانن از ارائه این دوربین در سری R عرضه دوربینی مناسب ضبط فیلم های ویدیویی و عکاسی ورزشی خواهد بود.

با توجه به این موضوع انتظار داریم این دوربین جدید از قابلیت هایی مانند عکاسی پیاپی با سرعت بالا، فیلم برداری با فریم بالا در ثانیه و نسخه دوم سیستم فوکوس با پیکسل های دوگانه برخوردار باشد. این اطلاعات منتشر شده همچنین نشان می دهند که این دوربین به طور حتم دارای نسخه دوم سیستم فوکوس سریع با پیکسل های دوگانه خواهد بود.

با توجه به این اطلاعات منتشر شده می توانیم انتظار داشته باشیم که این دوربین جدید احتمالا جایگزین دوربین های DSLR سری کانن EOS 7D خواهد شد و با دوربین هایی مانند نیکون D500 و پنتاکس K-3 Mark III به رقابت خواهد پرداخت.

  • پتنت کانن دوربینی را برای تلفن همراه با قابلیت تعویض لنز نشان می دهد

این اطلاعات جدید همچنین نشان دهنده برنامه های آینده کانن در رابطه با دوربین های بدون آینه سری M و سری R هستند. به نظر می رسد که این شرکت ژاپنی میخواهد دوربین های سطح بالا و دارای سنسور APS-C را با مانت لنز RF و بقیه دوربین ها بدون آینه دارای سنسور APS-C را با مانت لنز M عرضه کند. انجام این کار باعث می گردد که کانن مجبور به فراوری لنز های ارزان تر و کندتر RF-S برای دوربین های سطح پایین و بدون آینده ی دارای سنسور APS-C خود نباشد.

این گزارش های جدید تمامی اطلاعاتی هستند که تا به امروز در رابطه با این دوربین جدید کانن منتشر شده اند. امیدواریم که تا زمان رونمایی از این دوربین، یعنی هشت ماه آینده، اطلاعات و جزئیات دیگری از این دوربین جدید منتشر شوند.

  • دوربین کانن EOS R1 احتمالا با سیستم فوکوس جدید و شاتر گلوبال عرضه می گردد

منبع: PetaPixel

منبع: دیجیکالا مگ

به "کانن دوربینی با سنسور APS-C از سری R در سال 2021 رونمایی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانن دوربینی با سنسور APS-C از سری R در سال 2021 رونمایی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید