چین برای انتشار گزارش های مثبت از اقدامات کرونایی تلاش می کند

به گزارش عینک بانوان، یک نشریه آلمانی در گزارش مدعی شد چین در تلاش است تا مقامات کشورهای غربی را برای ارائه و انتشار گزارش های مثبت در مورد تدابیر پکن در زمینه مقابله با کرونا متقاعد سازد.

چین برای انتشار گزارش های مثبت از اقدامات کرونایی تلاش می کند

نشریه دی ولت امروز (دوشنبه) نوشته است که دولت آلمان گزارش این رسانه را در خصوص درخواست چین از دولت ها برای ارائه روایت مثبت از اقدامات دولت پکن در مقابله با کرونا، تایید کرده است.

بر اساس گزارش دی ولت، پکن در سراسر جهان اقدام به تبلیغات مثبت برای خود می کند و به عنوان مثال به اصرار از دولتهای غربی می خواهد تا تمایلی به انتقاد از پکن نداشته باشند. به این ترتیب حکومت چین این امکان را فراهم می کند که روایت خود را به طور مؤثر گسترش دهد.

دی ولت به نقل از منابع خود گفت دولت آلمان گزارش این نشریه را تأیید کرده که طبق آن مقامات چینی سعی کرده اند تا وزارتخانه های فدرال را به ارائه گزارش های مثبت از فرایند مبارزه با بحران کرونا در چین وادارند.

این نشریه همچنین دولت فدرال را به مسکوت گذاشتن انتقاداتش از پکن متهم می کند. نیویورک تایمز نیز در گزارشی مدعی شده که مقامات چینی همچنین پیروز به خنثی کردن گزارش اتحادیه اروپا شده اند که به طور اینگونه تلاش های تبلیغاتی را نمایان می کند.

دو هفته پیش این روزنامه گزارش داد که دفتر فدرال آلمان برای حمایت از قانون اساسی معتقد است که پکن در حال انجام یک عملیات تبلیغاتی برای زیرسوال بردن این باور است که کرونا از چین منشا گرفته است.

در آن زمان دی ولت ادعا کرد که چین به دنبال ارزیابی مثبت مبارزه با کرونا در چین از سوی آلمان است.

این در حالی است که سفارت چین در برلین این ادعاها را رد کرده و آنها را دروغین و غیرمسئولانه خوانده است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "چین برای انتشار گزارش های مثبت از اقدامات کرونایی تلاش می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین برای انتشار گزارش های مثبت از اقدامات کرونایی تلاش می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید