پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی از 12 اسفند

به گزارش عینک بانوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده ای از روز دوشنبه 12 اسفند ماه سال جاری به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز می شود.

پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی از 12 اسفند

به گزارش گروه اقتصادی عینک بانوان به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با بیان این مطلب گفت: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت های اینترنتی، سایت های استانی و سایت های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر انجام می شود.

وی اضافه کرد: پیش فروش حضوری بلیت در محل پایانه های عمومی مسافر و همچنین دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت سطح شهر شرکت های مسافربری برای سرویس های هر شرکت و در صورت نیاز با دایر نمودن تعداد مناسبی از دفاتر متمرکز در سطح شهر و تعیین ساعات کار مناسب و کافی برای آن ها، به طور مشترک انجام و نظارت کافی بر نحوه عملکرد آن ها توسط ادارات کل استان اعمال می شود.

باقرجوان اضافه کرد: فروش و پیش فروش بلیت و اعزام سرویس های اتوبوسی الزاماً می بایست با رعایت قواعد شبکه سیر و صرفاً در قالب شبکه سیر هر شرکت مسافربری باشد.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در پایانه های مسافربری و ناوگان اتوبوسی تمهیدات لازم از طریق هماهنگی با تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافر و شرکت های مسافربری اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی از 12 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی از 12 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید