هدفون ردمی بادز 5 با قیمت 27 دلار رونمایی شد

به گزارش عینک بانوان، شیائومی ساعاتی قبل در کنار رونمایی از گوشی های سری ردمی نوت 13، از هدفون تازه ردمی بادز 5 هم رونمایی کرد. این هدفون با وجود قیمت بسیار پایین، از ویژگی های بسیار جذابی بهره می برد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

هدفون ردمی بادز 5 با قیمت 27 دلار رونمایی شد

این هدفون در سه رنگ مشکی، آبی کم رنگ و سفید راهی بازار می گردد. بر اساس ادعای ردمی، هدفون ردمی بادز 5 می تواند تا شدت صدای 46 دسیبل، صداها را حذف کند و بنابراین نسبت به قیمتی که دارد، از سیستم حذف نویز باکیفیتی بهره می برد. بعلاوه این سیستم حذف نویز از سه سطح مختلف پشتیبانی می نماید و برای حالت شفافیت صدا هم می توانید بین سه سطح مختلف دست به انتخاب بزنید.

با توجه به پشتیبانی از بلوتوث 5.3، ارتباط پایداری را برای کاربران امکان پذیر می نماید و با سرعت زیادی می تواند به گوشی وصل گردد. ردمی اعلام نموده با در نظر گرفتن شارژ کیس، عمر باتری ردمی بادز 5 به 40 ساعت می رسد و اگر فقط هدفون ها را 5 دقیقه را درون کیس قرار دهید، می توانید به مدت 2 ساعت از آن برای پخش موسیقی استفاده کنید.

ردمی برای این هدفون قیمت 27 دلار را در نظر گرفته که البته این قیمت مربوط به بازار چین است. هنوز تعیین نیست که آیا این هدفون راهی بازار جهانی هم می گردد یا نه.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "هدفون ردمی بادز 5 با قیمت 27 دلار رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون ردمی بادز 5 با قیمت 27 دلار رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید