معرفی برج آلتون کورت

به گزارش عینک بانوان، معرفی برج آلتون کورت یکی از محبوب ترین و مشهور ترین برج های مسکونی تهران می باشد که در سال 1395 در منطقه 1 تاسیس شد و امروزه از آن به عنوان یکی از لاکچری ترین ساختمان های ساخته شده در خاورمیانه یاد می گردد. این برج که بر اساس هنرهای معماری اروپا طراحی و ساخته شده است نمایانگر هنر معماران فارسی می باشد که توانسته اند سبک های ایرانی را با هنر روز جهان تلفیق نموده و به موفقیت های چشمگیری در این عرضه دست یابند.

معرفی برج آلتون کورت

اطلاعات کلی برج آلتون کورت

مجتمع مسکونی آلتون کورت را می توان به عنوان یکی از برترین برج های منطقه نیاوران دانست که در واقع در حال حاضر به عنوان یکی از مدرن و لاکچری تهران محسوب می گردد. این مجتمع با امکانات فراوانی که دارد ، در منطقه پارک مهر نیاوران قرار گرفته است. زیربنای مجتمع مسکونی آلتون کورت با وسعتی به میزان 27 هزار متر مربع ساخته شده است که امکانات و امتیازات بسیاری را در خود شامل می گردد. اگر بخواهیم در خصوص تعداد طبقات و واحدهای مسکونی این برج صحبت می کنیم باید بگوییم که این برج دارای تعداد طبقات بسیاری نمی باشد اما از نظر امکانات و امتیازاتی که برای ساکنین فراهم نموده است یکی از برترین ساختمان های مسکونی در مرکز می باشد.

مجتمع مسکونی آلتون کورت دارای 24 طبقه و بعلاوه 60 واحد مسکونی است و متراژ های متفاوتی را دارا می باشد. شما می توانید واحد مسکونی با متراژ دلخواه خود را در این مجتمع انتخاب نموده و با سکونت در این مجتمع از امتیازات و ویژگی های مجذوب نماینده بهره مند شوید. این مجتمع دارای ابعاد مختلف بین 250 تا مربع می باشد و شما می توانید هر واحدی را که باب میل شما است را انتخاب کنید.

یکی از بخش های مجذوب نماینده این مجتمع فضای خارجی آن می باشد که بسیار زیبا تعبیه شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این مجتمع محیط بیرونی آن می باشد که به شما این فرصت را می دهد تا اوقات فراغت خود را در آن سپری نموده و از شرایط موجود لذت ببرید. شاید برای شما پیش بیاید که در خانه حوصله تان سر برود ، در این شرایط برترین پیشنهاد ما برای شما این است که به پایین مجتمع رجوع نموده و از فضای زیبایی که برای شما در اطراف ساختمان ساخته شده است لذت ببرید و ساعاتی را بدون دغدغه و طی کردن مسافت بسیار و خارج از دود و ترافیک سپری کنید. یکی از مهمترین امتیازاتی که در حال حاضر افراد برج نشین از مجتمع مسکونی خود انتظار دارند، امکانات فراوان مجتمع می باشد. خوشبختانه باید بگوییم که مجتمع مسکونی آلتون کورت دارای امکانات و امتیازات فراوانی است و در صورتی که یک مرتبه شما به این مجتمع رجوع نمایید به کلی محسور امکانات آن خواهید شد.

برج مسکونی آلتون کورت دارای امکاناتی مانند:

  • باند هلیکوپتر
  • لابی لاکچری با 600 متر مساحت
  • زمین تنیس
  • سالن بیلیارد
  • پنت هاوس
  • سالن ماساژ
  • استخر
  • فواره
  • فضای خارجی برج با درخت گل و گیاه های فراوان
  • سالن اجتماعات
  • آسان آسانسورهای فراوان
  • انباری با متراژ بالا
  • پارکینگ طبقاتی

و بعلاوه دیگر امکانات بسیاری که موجب شده است تا این ساختمان به یکی از گرانترین برج شهر تبدیل گردد را دارا می باشد.

طراحی و معماری مجتمع لوکس آلتون کورت

همانگونه که پیش از این نیز بیان شد مجتمع مسکونی آلتون کورت که در محدوده نیاوران واقع شده است را می توان یکی از برترین و لاکچری ترین برجهای ایران دانست که دارای معماری فوق العاده ای نیز می باشد.معماری برجسته این برج زیبا و چشم گیر به میزان ای مجذوب نماینده است که در همان نگاه اول توجه افراد را به خود جلب می نماید. این برج با متریال و مصالح با کیفیتی ساخته شده است که در کنار معماری خاص آن ، زیبایی این برج را دوچندان نموده است. اگر از نزدیک این برج را دیده باشید متوجه خواهید شد که علاوه بر ظاهر زیبای نمای بیرونی آن، نمای داخلی نیز بسیار خلاقانه طراحی و اجرا شده است. طراح این برج با به کار گیری یک پارادوکس رنگی توانسته است یک هارمونی زیبا را در طراحی داخلی این برج اجرا نماید و این طراحی با شکوه به خاطر تضادی که در انتخاب رنگ ها کنار هم صورت گرفته است به امتیازات این برج افزوده است. این خلاقیت و انتخاب رنگ های متضاد در کنار هم را می توان به حرفه ای بودن طراحان آن و طرحی که در این ساختمان پیاده شده است نسبت داد. هنگامی که شما برای ساخت یک برج از هیچ خلاقیتی در طراحی استفاده نکنید ، اگر میلیاردها تومان هم خرج آن برج کنید قطعاً در نهایت نتیجه کار دلنشین و زیبا نخواهد شد. بنابراین به این نکته بسیار دقت کنید که معماری مجتمع مسکونی آلتون کورت بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده است بعلاوه علاوه بر این در طراحی دکوراسیون داخلی نیز از رنگ های کلاسیک استفاده شده است که موجب شده این مجموعه بسیار مدرن و لاکچری گردد.

امتیازات مجتمع مسکونی آلتون کورت برای ساکنین

همانطور که پیش از این در خصوص امکانات و امتیازات مجتمع مسکونی آلتون کورت برایتان گفتیم ، در این بخش قصد داریم تا از امکانات موجود در این برج اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم. این برج دارای امکانات شاخصی می باشد که توجه هر فردی را قطعا به خود جلب خواهد نمود. افراد بسیاری هستند که با مشغله فکری و کاری در خارج از محل سکونت خود درگیر هستند ، این افراد انتظار دارند که با وجود تمام این مسائل زمانی که به خانه می آیند ، بتوانند ساعاتی را به دور از تمام دغدغه ها در آرامش سپری نمایند. همین امر موجب می گردد که محلی را برای سکونت خود انتخاب نمایند که این آرامش را به آنها القا کند. خوشبختانه مجتمع مسکونی آلتون کورت امتیازاتی را برای ساکنین خود مهیا نموده است تا بتوانند زمانی را به دور از هر دغدغه ای سپری کند. به عنوان مثال شما می توانید از فضاهای ورزشی این برج که بسیار با کیفیت می باشد بهره ببرید. مجموعه ورزشی این برج شامل استخر و سونا و جکوزی با یک امتیاز بسیار ویژه تعبیه شده است و آن این نکته می باشد که این مجموعه به صورت مجزا برای آقایان و بانوان ساخته شده است. یعنی حدود 400 متر مربع مخصوص آقایان و 750 متر مربع ویژه بانوان می باشد. در کنار استخر سالن بیلیارد ، باشگاه ورزشی و بعلاوه زمین تنیس نیز از دیگر امکانات مجموعه ورزشی می باشد. بعلاوه برای علاقه مندان به ورزش پیاده روی ، فضای مناسب در نظر گرفته شده است تا علاقه مند به پیاده روی روزانه بتوانند ساعاتی را بدون سر و صدا به انجام ورزش بپردازند.

سازنده و مالک مجموعه برج آلتون کورت

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که سازنده این برج مجلل چه کسی می باشد ، برای دوستداران این برج باید بگوییم این مجتمع لوکس به وسیله بخش خصوصی و با مشارکت سازنده زمین ساخته شده است، شرکت پایل کار با مدیر عاملی مهندس هورآذر طراح و مجری این برج زیبا می باشد که توانسته است نظر فعالان خارجی این بخش را نیز به خود جلب کند. مهندس هورآذر را به عنوان طراح اصلی این برج معرفی می نمایند که در طی سال ها فعالیت خود در این عرصه توانسته رضایت بسیاری از افراد را در این زمینه کسب کند. علاوه بر این مهندس برجسته دکتر منصور وکیلی نیز در بحث طراحی و اجرا نیز به ایشون یاری نموده است. برای آشنایی با تمام برج های معروف در سراسر ایران می توانید به صفحه معرفی ساختمان و برج های معروف مراجعه کنید.

مدیریت برج ، اپلیکیشن حسابداری و تقسیم هزینه های برج

مطالب بیشتر

معرفی برج های دوقلوی الهیه، امکانات و آدرس

معرفی برج جام ملت، امکانات و آدرس

معرفی برج بین المللی تهران ،واحدها و امکانات

منبع: هومتیک

به "معرفی برج آلتون کورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برج آلتون کورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید