مسئولان دانشگاه آزاد جوابگوی بعضی بی قانونی ها در این دانشگاه باشند خبرنگاران

به گزارش عینک بانوان، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به تصویب کلیات طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد خواهان پاسخگویی مسئولان دانشگاه آزاد در مورد بعضی بی قانونی ها در این دانشگاه شد.

مسئولان دانشگاه آزاد جوابگوی بعضی بی قانونی ها در این دانشگاه باشند خبرنگاران

توحید تقی زاده دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه عینک بانوان، گفت: بعد از تغییراتی که در دانشگاه آزاد صورت گرفت انتظار نیرو های جریان انقلاب این بود که انقلابی در دانشگاه آزاد صورت بگیرد و خط بطلانی بر اقداماتی که در دوره های مدیریتی قبل صورت می گرفت کشیده گردد، ولی طی این چند سال شاهدیم که در بعضی واحد های دانشگاه آزاد بی قانونی هایی رخ می دهد که جریان انقلاب را از این نوع مدیریت دلسرد می نماید.

وی اعلام کرد: طی این سال ها نیرو های انقلابی منتظر اقدامات و تحولات انقلابی در دانشگاه آزاد به نفع انقلاب و کشور بودند، ولی با گذشت زمان شاهدیم بعضی انتصابات با سیاسی کاری صورت می گیرد.

تقی زاده با تاکید بر اینکه باید تعیین گردد که روسای دانشگاه آزاد بر اساس چه معیارها، شاخص ها و چه سابقه ای منصوب می شوند، گفت: درخواستی که از روسای دانشگاه آزاد وجود دارد این است که شائبه های موجود در مورد انتصابات این دانشگاه را رفع نمایند.

وی همچنین از عدم شفافیت اقتصادی در دانشگاه آزاد انتقاد کرد و اضافه کرد: بعضاً شاهدیم که عدم شفافیت اقتصادی در دانشگاه آزاد یکسری شائبه ها و شبهات در اذهان ایجاد می نماید؛ از این رو این انتظار از مدیران دانشگاه آزاد که عنوان انقلابی را با خود به یدک می کشند وجود دارد که در پی تصویب کلیات طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد با اقدامات متناسب و به موقع به شائبه های موجود در رابطه با شفافیت اقتصادی و سیاسی کاری ها در این دانشگاه پاسخ دهند.

وی اعلام کرد: این انتظار از مدیران دانشگاه آزاد وجود دارد تا برای دلگرمی جریان انقلابی خود بگویند که چه اتفاقاتی در این دانشگاه در حال وقوع است تا جریان انقلابی نیز با دلگرمی در مقابل شائبه ها بایستد.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اگر در دانشگاه آزاد اجرای قوانین یک اصل اساسی است پس چرا رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران شمال باید علی رغم برگزاری انتخابات دفتر جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه مورد نظر سلایق شخصی خود را دخیل نموده و با نتیجه این انتخابات مخالفت کند.

وی اعلام کرد: بعضی از قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند و به عنوان اسناد بالادستی قلمداد می شوند، اما بعضی آقایان در دانشگاه آزاد به جای اجرای این قوانین سیاست ها و سلایق شخصی خود را در موضوعات دخیل می نمایند و قطعاً باید جلوی این بی قانونی در دانشگاه آزاد گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسئولان دانشگاه آزاد جوابگوی بعضی بی قانونی ها در این دانشگاه باشند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان دانشگاه آزاد جوابگوی بعضی بی قانونی ها در این دانشگاه باشند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید