مجموعه ای دیدنی از عکس عاشورایی برای موبایل

به گزارش عینک بانوان، برای شما تعدادی عکس عاشورایی برای موبایل در نظر گرفته ایم که می توانید این مجموعه عکس عاشورایی برای موبایل را برای دوستان خود نیز بفرستید.

مجموعه ای دیدنی از عکس عاشورایی برای موبایل

عینک بانوان | سرویس سرگرمی - روزها همچنان از پی هم می گذرند و دوباره محرم با آن حال و هوای سحرانگیزش از راه می رسد. دوباره عطر خوش حسینی به مشام می رسد و نوای یاحسین گوش جان را نوازش می دهد. زمزمه ای که همیشه ورد زبان ملت ایران بوده و با نشأت دریافت از زمزمه ها و نام حسین(ع) بود که توانستند چنان حوادثی را بیافرینند به طوری که با گذشت زمان هنوز فعل حسینی شان در اذهان حک شده باقی مانده است .

امام حسین (ع) به همراه 72 تن از یاران صدیقش حماسه ای خلق کرد که حتی با یادآوری آن می توان به عظمت این نهضت حسینی پی برد و برای حرکت ها و مبارزات ظلم ستیزانه بعدی، در طول تاریخ پس از امام(ع) و یارانش الگویی گشت. درباره رویداد عاشورا بسیار گفته و نوشته اند. باز هم جاى گفتن و نوشتن باقى است، چرا که این رویداد از چنان ابعاد عظیم و گسترده اى برخوردار است که هر چه بیش تر به تحلیل و بررسى آن پرداخته گردد زوایاى جدیدتر و تازه ترى از آن آشکار خواهد شد. عاشورا، نه یک حادثه، که یک فرهنگ است، فرهنگى برخاسته از متن اسلام ناب، که نقش حیاتى را در استحکام ریشه ها، رویش شاخه ها و رشد بار و برهاى آن ایفا نموده است.

با مجموعه ای از زیباترین عکس های عاشورایی برای موبایل و ارسال برای دوستان در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید.

مجموعه عکس عاشورایی

منبع: setare.com

به "مجموعه ای دیدنی از عکس عاشورایی برای موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه ای دیدنی از عکس عاشورایی برای موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید