سیدجلال حسینی: مسائل پرسپولیس را خیلی از باشگاه ها ندارند

به گزارش عینک بانوان، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز همراه با عضو هیأت مدیره و جمعی از معاونان خود، در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد و با اعضای تیم ملاقات و مصاحبه داشت.

سیدجلال حسینی: مسائل پرسپولیس را خیلی از باشگاه ها ندارند

جعفر سمیعی، علی رغبتی عضو هیات مدیره، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه و رضا یلوه معاون اقتصادی نفراتی بودند که صبح امروز دوشنبه در استادیوم شهید کاظمی حضور پیدا کردند.

مدیرعامل پرسپولیس در ابتدای این ملاقات، ابتدا به بازیکنان خسته نباشید گفت و از آنها به خاطر تلاششان که منجر به چهار دوره قهرمانی پیاپی و حضور مجدد در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد، تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم، به نمایندگی از بازیکنان، ضمن خیر مقدم به مدیر عامل و معاون اجرایی باشگاه، مسائلی را بیان کرد.

حسینی گفت: بازیکنان در این چند سال، تعصب و توانایی خود را نشان داده و با سخت ترین شرایط باشگاه و فوتبال کنار آمده اند. در این چند سال، در بیشتر زمان ها با مسائل اقتصادی و تعویق در پرداخت ها روبرو بوده اند.

وی افزود: تنها چیزی که بازیکنان پرسپولیس می خواهند، صداقت و احترامی است که استحقاقش را دارند. انتظار ما هم از شما این است که این صداقت و احترام، حاکم و مسائل اقتصادی حل گردد. پرسپولیس تیم اول ایران است و در سطح اول کار می نماید اما مسائلی دارد که این روزها خیلی از باشگاه ها چنین مسائلی ندارند.

جعفر سمیعی پس از شنیدن این صحبت ها، گفت: از مسائل و مسائل پرسپولیس تا حد زیادی اطلاع دارم و مدیریت باشگاه مصمم به حل مسائل است. قطعاً اتفاقات خوبی خواهد افتاد. شما هم متحد، همدل و با انگیزه کار خود را ادامه بدهید. کارهای بزرگی در پیش است که با هم آنها را انجام خواهیم داد.

در جریان این ملاقات، ابراهیم شکوری هم لحظاتی با بازیکنان صحبت کرد. وی با اشاره به اینکه پرسپولیس به حضور بزرگان کنونی در تیم افتخار می نماید، ادامه داد: من خودم بازیکن پرسپولیس بودم. البته پرسپولیس در آن دوره مثل این زمان پیروز نبود ولی کم و بیش، مسائلی که دارید را با تمام وجود حس نموده ام. به امید خدا مرحله به مرحله این مسائل حل می گردد. من هم به عنوان پل ارتباطی در خدمت شما خواهم بود و هر مسئله ای که داشتید را منتقل خواهم کرد.

در این ملاقات، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی هم از حضور مدیر عامل، عضو هیأت مدیره و معاونان باشگاه در محل تمرین و انجام این جلسه تشکر کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سیدجلال حسینی: مسائل پرسپولیس را خیلی از باشگاه ها ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: مسائل پرسپولیس را خیلی از باشگاه ها ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید