رونمایی از گزینه اصلی پرسپولیس؛ مهاجم برزیلی در راه تهران؟

به گزارش عینک بانوان، پس از جدایی جونیور براندائو از جمع سرخپوشان، مسئولان این باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم برزیلی برای تقویت خط حمله پرسپولیس هستند.

رونمایی از گزینه اصلی پرسپولیس؛ مهاجم برزیلی در راه تهران؟

به گزارش گروه ورزشی عینک بانوان، عملکرد ضعیف جونیور براندائو در پرسپولیس سبب شد تا عمر حضورش در این تیم کم باشد و پس از 10 هفته از جمع پرسپولیسی ها جدا گردد.

به گزارش گروه ورزشی عینک بانوان، سرخپوشان پایتخت درصدد هستند تا به جای او 2 مهاجم خارجی جذب نمایند، اما با مشکل اقتصادی روبرو هستند. بازیکنان خارجی معرفی شده به باشگاه پرسپولیس قیمت بالایی دارند و جذب 2 بازیکن خارجی برای این تیم بیش از یک میلیون دلار هزینه دارد و شاید پرسپولیس در نیم فصل نتواند بیشتر از یک بازیکن خارجی در خط حمله به خدمت بگیرد.

گزینه اصلی آنها، مهاجم برزیلی به نام جوناتاس است که مدیران پرسپولیس مذاکره با این بازیکن بلند قامت را که سابقه حضور در لیگ های فوتبال باشگاهی ایتالیا و انگلیس را دارد شروع نموده اند و قرار است نیم فصل به این تیم بپیوندد تا بتواند مشکل گلزنی سرخ ها را رفع کند.

همچنین در حالی که پیش از این اعلام شده بود که سرخ ها قصد دارند بازیکن ایرانی هم به خدمت بگیرند، اما این خبر تکذیب شد و آن ها برنامه ای برای جذب بازیکن داخلی ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رونمایی از گزینه اصلی پرسپولیس؛ مهاجم برزیلی در راه تهران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گزینه اصلی پرسپولیس؛ مهاجم برزیلی در راه تهران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید