عایدی استقلال از تبلیغات محیطی و چشم انتظاری بازیکنان برای پول!

به گزارش عینک بانوان، یکی از موضوعاتی که مصطفی آجورلو در بدو ورود به استقلال روی آن (به درستی) دست گذاشت، تبلیغات محیطی بود. حقی مسلم برای هر باشگاه که سال ها به علت ضعف در اجرا باشگاه های پر طرفدار در رسیدن به آن ناتوان بودند. آجورلو و باشگاه استقلال برای این موضوع جنگیدند و خاتمه درست در روز دربی به صورت رسمی اعلام شد که باشگاه استقلال برای اولین بار توانست مجری تبلیغات محیطی در شرایط میزبانی باشد.

عایدی استقلال از تبلیغات محیطی و چشم انتظاری بازیکنان برای پول!

استقلالی ها قبل از آن کارگزاری با توانمندی در عایدیزایی 500 میلیارد در یک فصل را به خدمت گرفته بودند و بر اساس اعلام آنها 150 میلیارد از این عایدی برای بازی های خانگی (با توجه به 15 بازی خانگی، هر بازی 10 میلیارد) بود.

آبی ها بعد از آن ابتدا مقابل پرسپولیس و سپس مقابل سپاهان به عنوان میزبان، مجری تبلیغات محیطی بوده و از این دو بازی عایدیی 20 میلیاردی کسب کردند که البته در صورت اضافه شدن ملاقات حذفی مقابل نود ارومیه، می توان چنین تصور کرد که این عایدی به 30 میلیارد افزایش یافته و حتی اگر حق سازمان لیگ هم از این مبلغ کسر گردد، باشگاه استقلال برای اولین بار از تبلیغات محیطی مبلغی بالغ بر 20 میلیارد عایدیزایی داشته است.

با توجه به عایدیزایی استقلال از تبلیغات محیطی، بازیکنان این باشگاه که هنوز مبلغ چشمگیری از قراردادهای این فصل خود را دریافت نکرده اند، چشم انتظار پرداختی از سوی باشگاه هستند.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر روز آدینه و از ساعت 15 به مصاف تیم فوتبال پدیده مشهد می رود و این ملاقات در حالی برگزار می گردد که آبی پوشان پیش از این بازی با 22 امتیاز بعد از سپاهان در رده دوم و پدیده با 2 امتیاز در انتهای جدول قرار داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عایدی استقلال از تبلیغات محیطی و چشم انتظاری بازیکنان برای پول!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی استقلال از تبلیغات محیطی و چشم انتظاری بازیکنان برای پول!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید