خبرنگاران نماز های آدینه 23 استان کشور لغو شد

به گزارش عینک بانوان، تهران-خبرنگاران- شورای سیاستگذاری ائمه آدینه در اطلاعیه ای از لغو نماز آدینه این هفته در 29 استان کشور اطلاع داد و گفت: پیرو درخواست وزیر بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت حقوق شهروندان عزیز و مومن ایران اسلامی این تصمیم گرفته شده است.

خبرنگاران نماز های آدینه 23 استان کشور لغو شد

پایگاه اطلاع رسانی شورای سیاستگذاری ائمه آدینه در اطلاعیه در مورد نمازهای آدینه این هفته کشور بیان کرد: به اطلاع مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه مومنان خداجوی و نمازگزار آدینه می رساند، پیرو درخواست وزیر بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت حقوق شهروندان عزیز و مومن ایران اسلامی و ضرورت رعایت آن، باعنایت به نامه مکتوب دکتر نمکی نمازآدینه مورخه 98/12/9 درمراکز استانهایی که ازسوی ستاد اعلام شده است و ذیلا نام آنها می آید، برگزار نخواهد شد.

01تهران

02قم مقدس

03رشت

04مشهد مقدس

05تبریز

06ارومیه

07همدان

08اصفهان

09ساری

010اردبیل

011کرج

012اهواز

013سمنان

014 زاهدان

015شیراز

016قزوین

017سنندج

018کرمانشاه

019یاسوج

020گرگان

021خرم آباد

022بندر عباس

023یزد

همچنین در مراکز استان ها و شهرستان ها و شهرهایی که حسب اعلام کتبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استانداران، به طور قطعی نقطه حساس شناسایی شده است نماز آدینه این هفته اقامه نخواهد شد.

بدیهی است نماز آدینه در سایر شهرستانها و مناطقی که با رعایت اصول و مقررات بهداشتی با هماهنگی ستاد استانی و شهرستانی برگزار می گردد.

فرصت را مغتنم شمرده و در این ایام نورانی و معنوی مراتب سپاس و قدرشناسی خود و ائمه آدینه محترم ایران اسلامی را از مدافعان سلامت ملت - پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران تلاشگر و کادر خدماتی و اداری - و مدیران و مسئولان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در این جهاد مقدس، اعلام میدارم.

در این شب ها و روزهای عزیز به خصوص اولین شب و روز آدینه ماه نورانی رجب المرجب، بهترین تقدیرها را برای همگان بخصوص ملت بزرگ و صبار و شکور ایران ازدرگاه خداوند علیم و قدیر تمنا می کنم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نماز های آدینه 23 استان کشور لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماز های آدینه 23 استان کشور لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید