توصیه های ضروری پلیس راهور برای مراسم 22 بهمن

به گزارش عینک بانوان، معاون اجتماعی پلیس راهور به رانندگان وسایل نقلیه که قصد حضور در مراسم 22 بهمن دارند، توصیه هایی کرد.

توصیه های ضروری پلیس راهور برای مراسم 22 بهمن

به گزارش گروه اجتماعی عینک بانوان، سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به برگزاری مراسم روز 22 بهمن با وسایل نقلیه، اظهار کرد: فردا مراسم 22 بهمن در سراسر کشور برای نخستین بار با وسایل نقلیه (خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه) برگزار می گردد.

معاون اجتماعی پلیس راهور اضافه کرد: در این مراسم هموطنان عزیز توصیه هایی را مدنظر قرار دهند؛ نخست اینکه راستا های راهپیمایی در سراسر کشور از قبل پیش بینی شده و اطلاع رسانی در این رابطه در شبکه های سراسری و استانی سیما و خبرگزاری ها انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه حرکت وسایل نقلیه باید صرفاً در راستا های مشخص شده صورت گیرد، توضیح داد: رانندگان وسایل نقلیه حین ورود به راستا های مذکور، با رعایت نظم و انضباط ترافیکی، آرامش کامل، رعایت حق تقدم و سایر قوانین هدایت و رانندگی اقدام به تردد نمایند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تمام راستا های حرکت تحت مدیریت ترافیکی پلیس هدایت و رانندگی قرار گرفته است، گفت: تیم های گشتی و نیرو های پیاده هدایت و رانندگی با فاصله یک صدمتری از یکدیگر در طول راستا های مشخص شده مستقر هستند.

جهانی از رانندگان وسایل نقلیه که قصد حضور در مراسم 22 بهمن را دارند خواست با سرعت مطمئنه و کم در راستا های مشخص شده حرکت نمایند و گفت: با این وجود اگر حین تردد، تصادفی بین وسایل نقلیه روی داد، سرنشینان آن ها ضمن پیاده شدن از وسایل نقلیه، ثبت تصویر از محل حادثه و انتقال وسایل نقلیه به حاشیه معبر، منتظر بمانند تا همکاران ما در محل حاضر شوند و اقدامات خود را انجام دهند.

معاون اجتماعی پلیس راهور اعلام کرد: رانندگان وسایل نقلیه ضمن توجه لازم و کافی به جلو و اطراف در حین رانندگی، حتماً فاصله طولی لازم را با وسیله نقلیه جلویی رعایت نمایند تا هیچگونه برخوردی صورت نگیرد.

وی از راکبان موتورسیکلت و دوچرخه نیز که قصد حضور را در مراسم یوم الله 22 بهمن دارند، خواست با انضباط، به صورت ستونی و با دقت بیشتر در راهپیمایی حضور داشته باشند و متذکر شد: استفاده از کلاه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت نیز مورد تأکید پلیس راهور است.

این مقام انتظامی یادآور شد: رانندگان وسایل نقلیه حین ورود به یا خروج از راستا های ذکرشده، حق تقدم را حتماً را رعایت نمایند تا ان شاءالله روزی به یادماندنی را رقم بزنیم و با انضباط بیشتر، یک تجربه خوب را با عنوان راهپیمایی با وسایل نقلیه در کارنامه خود ثبت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توصیه های ضروری پلیس راهور برای مراسم 22 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های ضروری پلیس راهور برای مراسم 22 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید