توجیه کاخ سفید درباره افت شدید رضایت آمریکایی ها از عملکرد بایدن

به گزارش عینک بانوان، سخنگوی کاخ سفید روز آدینه سعی کرد در اظهاراتی نتایج ضعیف نظرسنجی های تازه مربوط به رضایت شهروندان آمریکایی از عملکرد جو بایدن را توجیه کند.

توجیه کاخ سفید درباره افت شدید رضایت آمریکایی ها از عملکرد بایدن

به گزارش گروه بین الملل عینک بانوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در توجیه افت شدید رضایت آمریکایی ها از عملکرد جو بایدن در نظرسنجی های تازه، گفت: ناتوانی کشور در غلبه کامل بر بحران شیوع ویروس کرونا علت اصلی کاهش محبوبیت بایدن در نظرسنجی های اخیر است.

ساکی اضافه نمود: می خواهم بگویم که این واقعا یک شرایط و دوران سخت در تاریخ کشور ما است.

نظرسنجی های تازه نشان می دهد مقدار رضایت بایدن در بین مردم آمریکا به خصوص رای دهندگان مستقل به شدت کاهش داشته است.

وی گفت: ما هنوز در حال مبارزه با ویروس کرونا هستیم و بسیاری از مردم تصور می نمایند که ما این بحران را پشت سر گذاشته ایم. به علت توسعه سریع گونه دلتای ویروس کرونا و این واقعیت که دولت جمهوریخواه تنها مجوز استفاده از یک واکسن را داده، هنوز با بحران کرونا روبرو هستیم، حدود 20 درصد جمعیت آمریکا هنوز تصمیم نگرفته اند واکسن بزنند. بی شک این مساله بر محبوبیت بایدن و رضایت مردم از وی تاثیر داشته است.

نتیجه تازهترین نظرسنجی RealClearPolitics نشان می دهد مقدار رضایت مردم آمریکا ااز بایدن به کمتر از 43 درصد رسیده است. این رقم در اوایل اوت به 51 درصد رسیده بود.

نتایج نظرسنجی دانشگاه کویینی پیاک هم حاکی است تنها 38 درصد مردم آمریکا از عملکرد بایدن رضایت دارند و بیش از 53 درصد از عملکرد رئیس جمهور ایالات متحده ناراضی هستند. این نظرسنجی بعلاوه نشان می دهد 60 درصد رای دهندگان مستقل از عملکرد بایدن راضی نیستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توجیه کاخ سفید درباره افت شدید رضایت آمریکایی ها از عملکرد بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجیه کاخ سفید درباره افت شدید رضایت آمریکایی ها از عملکرد بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید