اولویت فعلی دبیرخانه سازمان همکاری مالی اکو برگزاری بهتر رویداد اردبیل 2023 است

به گزارش عینک بانوان، ایسنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، اولویت فعلی دبیرخانه سازمان همکاری مالی اکو برگزاری بهتر رویداد اردبیل 2023 است.

اولویت فعلی دبیرخانه سازمان همکاری مالی اکو برگزاری بهتر رویداد اردبیل 2023 است

خسرو ناظری، دبیر کل سازمان همکاری مالی اکو در ملاقات با استاندار اردبیل و مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: سال جاری سال مهمی برای توسعه گردشگری اردبیل است و ما در دبیرخانه اکو آماده هستیم در تمامی رویدادهای اردبیل 2023 همکاری فعالانه داشته باشیم.

دبیر کل اکو اضافه نمود: پایتختی گردشگری کشورهای عضو اکو هر سال توجه بیشتری را جلب می نماید و کشورها و شهرهای دیگر در پی کسب این عنوان هستند که اردبیل با توجه به داشته های خود توانسته تا این عنوان را در سال 2023 داشته باشد.

وی اضافه نمود: برنامه اول ما در اردبیل 2023 مراسم افتتاحیه رویداد در اردیبهشت است که امیدوارم این مراسم به برترین شکل برگزار گردد و ما در این برنامه با تمام توان مشارکت می کنیم و وزارت خارجه این مورد را به استان اردبیل اعلام نموده است.

ناظری ادامه داد: از تعریف هایی که در خصوص اردبیل وجود دارد و بنابر مذاکره ای که با سفرای کشورهای عضو داشته ایم، همه آنها علاقمند هستند که در این مراسم مهم حضور داشته باشند.

دبیر کل اکو بعلاوه با اشاره به اهمیت این رویداد در توسعه گردشگری کشورهای عضو گفت: کشورهای عضو اکو بویژه ایران جذابیت های متنوعی از جمله در حوزه میراث فرهنگی و طبیعی و البته زیرساختهای لازم را دارند و باید برای توسعه گردشگری این کشورها حداکثر کوشش را انجام دهیم.

وی بعلاوه توضیح داد: اجلاس پنجم وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو که اجلاس مهمی برای توسعه گردشگری این کشورها است، در شهر اردبیل برگزار خواهد شد و ما در دبیرخانه آمادگی برگزاری این اجلاس را داریم.

منبع: همگردی

به "اولویت فعلی دبیرخانه سازمان همکاری مالی اکو برگزاری بهتر رویداد اردبیل 2023 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت فعلی دبیرخانه سازمان همکاری مالی اکو برگزاری بهتر رویداد اردبیل 2023 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید