انعقاد تفاهم نامه اجرای طرح های توسعه ای در جزیره کیش

به گزارش عینک بانوان، تفاهم نامه انجام مطالعات اجرای طرح های توسعه ای و توسعه گردشگری در جزیره کیش میان سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه شهید بهشتی به امضا رسید.

انعقاد تفاهم نامه اجرای طرح های توسعه ای در جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری عینک بانوان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه شهید بهشتی، شنبه 19مهر، با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و دکتر نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی برگزار گشت.

تفاهم نامه انجام مطالعات اجرای طرح های توسعه ای و توسعه گردشگری در جزیره کیش با هدف همکاری مشترک و تبادل تجربیات علمی و عملی و همچنین فراهم آوردن زمینه های همکاری به منظور انجام تحقیقات و پروژه های کاربردی، مشاوره علمی و برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی در زمینه های مورد نیاز و قراردادهایی که در آینده با توجه به نیاز و امکانات طرفین به این تفاهم نامه افزوده خواهد شد به امضا رسید.

این تفاهم نامه با موضوع: مشاوره و انجام مطالعات اقتصادی، عمران شهری، شهر سازی و برنامه ریزی شهری، زیر بنایی از جمله آب، انرژی، فاضلاب، پسماند و توسعه گردشگری در جزیره کیش قابل اجرا است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "انعقاد تفاهم نامه اجرای طرح های توسعه ای در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه اجرای طرح های توسعه ای در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید