آیا گرمخانه زنان کارتن خواب در شوش بسته می گردد؟

به گزارش عینک بانوان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: بعضی از معتادان متجاهر و کارتن خوابها به دلایل مختلف از رفتن به گرمخانه ها ممانعت می نمایند و در این خصوص با آن ها مصاحبه نموده ام.

آیا گرمخانه زنان کارتن خواب در شوش بسته می گردد؟

محمدامین توکلی زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، در مصاحبه با خبرنگار گروه اجتماعی عینک بانوان،اظهار کرد: چند شب از آغاز به کار قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران می گذرد و آرام و آهسته در منطقه ها مختلف با یاری نیروی انتظامی، بهزیستی و دیگر نهادهای مسئول، کار جمع آوری معتادان متجاهر را آغاز نموده ایم.

وی توضیح داد: ما نمی خواهیم یک دفعه و در یک مقطع کار جمع آوری معتادان متجاهر را انجام دهیم و دستگاه های مسئول کار خود را آرام آرام ادامه می دهند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که خاتمه ادامه فعالیت گرمخانه زنان در منطقه 12 با توجه به اینکه بیش از 6 ماه است قرارداد پیمانکار فعلی مرکز به خاتمه رسیده است، چه می شود، تاکید نمود: اگر ماموریت گرمخانه ها به جای اول خود که برای اسکان و سرپناه موقت در راه ماندگان در نظر گرفته شده بود به جای اول خود باز شود، ضرورت وجود گرمخانه ها و تعداد آن ها ممکن است تغییر کند.

توکلی زاده در ادامه اظهار داشت: پس از باز تعریف نوع فعالیت و خدمات دهی گرمخانه ها مشخص خواهد شد که آیا ضرورتی برای ادامه فعالیت گرمخانه فعلی منطقه 12 واقع در نزدیکی میدان شوش وجود دارد یا ممکن است جمع شود.

وی بعلاوه یادآور شد: بعضی از معتادان متجاهر و کارتن خوابها به دلایل مختلف از رفتن به گرمخانه ها ممانعت می نمایند و در این خصوص با آن ها مصاحبه نموده ام و یک موضوع انسانی در این میان مطرح است و ما نسبت به آن یک تکلیف انسانی داریم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: ادامه فعالیت گرمخانه شوش ویژه زنان کارتن خواب پس از اجرای طرح قرارگاه اجتماعی مشخص تکلیف خواهد شد.

لازم به ذکر است معاون اجتماعی شهرداری منطقه 12 در مصاحبه با رسانه ها از تغییر پیمانکار مجری مرکز گرمخانه شوش در این منطقه خبر داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آیا گرمخانه زنان کارتن خواب در شوش بسته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا گرمخانه زنان کارتن خواب در شوش بسته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید