صدور هشدار زرد برای سامانه بارشی

به گزارش عینک بانوان، مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به صدور هشدار زرد برای سامانه بارشی که جو استان را طی روز های آینده تحت تاثیر قرار می دهد، درباره احتمال آبگرفتگی معابر در بعضی نقاط استان هشدار داد.

صدور هشدار زرد برای سامانه بارشی

فیروز دولتشاهی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به سامانه بارشی که از فردا (25 آبان) تا روز پنجشنبه جو استان را تحت تاثیر قرار داده و باعث بارندگی، وزش باد و رعد و برق در سطح استان می گردد، گفت : پیک بارش از عصر چهارشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بارندگی در غرب استان شامل منطقه اورامانات و شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب نمود بیشتری دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه انتظار نمی رود این سامانه بارش موثری را برای تمام نقاط استان به همراه داشته باشد، تاکید نمود: البته ممکن است در منطقه ها غربی استان خصوصا اورامانات بارش موثر رخ دهد، بگونه ای که در این منطقه بارش حدود 20 میلی متر را هم داشته باشیم، اما در سایر نقاط بارش کمتر از 10 و پنج میلی متر پیش بینی شده و برای بعضی نقاط هم ممکن است بارشی نداشته باشیم.

دولتشاهی درباره احتمال وقوع آبگرفتگی معابر در بعضی نقاط استان هشدار داد تا دستگاه های مربوطه آمادگی لازم را در این زمینه کسب نمایند.

وی اعلام کرد: با عبور این موج، روند کاهشی دمای هوا را تا اواسط هفته آینده خواهیم داشت که می توان کاهش چهار تا پنج درجه ای حداقل دما را نسبت به روز چهارشنبه (25 آبان) برای بیشتر نواحی استان متصور بود. ممکن است حداقل دمای هوا در نقاط سردسیر استان مانند سنقر، کنگاور و اسلام آبادغرب به زیر صفر برسد .

عینک بانوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور هشدار زرد برای سامانه بارشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور هشدار زرد برای سامانه بارشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید