صحبت های بازیکنان پرسپولیس پس از صعود به یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش عینک بانوان، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی توانست جواز صعود به یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور را با پیروزی چهار بر صفر مقابل ویستا توربین تهران کسب کند که بازیکنان این تیم از عملکرد خود و اعتماد کادر فنی به آنها راضی بودند.

صحبت های بازیکنان پرسپولیس پس از صعود به یک هشتم نهایی جام حذفی

بخشی از مصاحبه بازیکنان پرسپولیس به توضیح زیر است:

* محمد شریفی: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. جو آب و هوایی روی بازی تأثیر گذاشته بود. خوشبختانه هر بازی که جلوتر می رویم عملکرد بهتری هم داریم. دیدارها را به صورت تک بازی پیش می رویم تا به موفقیت برسیم.

* امید عالیشاه: جام حذفی معمولا جام شگفتی ها است. اوایل بازی هم کمی مشکل به وجود آمد اما در ادامه کار تاکتیکی خوبی انجام دادیم.

او درباره ادعای مدی رسانه ای استقلال تهران درباره جام های قبلی قهرمانی پرسپولیس تاکید نمود: نتیجه نگرفتن خودشان را با این حرف ها توجیه می نمایند. به هر حال آقایان حرف است که می زنند و کنتور که نمی اندازد!

* سید جلال حسینی: بازیکنان تیم خوب بازی کردند. ما در جام حذفی بازی به بازی پیش می رویم. در لیگ برتر هم حالا با ذوب آهن بازی داریم و امیدوارم تمرکز ما حفظ گردد.

مدافع سرخپوشان درباره صحبت هایی که علیه قهرمانی های پرسپولیس می گردد اضافه نمود: با سند حرف بزنند. هر موقع با سند حرف زدند جوابشان را می دهیم. ما اگر قرار بود به حاشیه برویم پنج سال قهرمان نمی شدیم.

وی درباره ادامه بازی های این تیم در لیگ برتر اضافه نمود: کار در لیگ برتر همواره سخت است. بازی پیش رو با ذوب آهن یکی از سخت ترین ها است.

* عیسی آل کثیر: گل سوم برای میلاد سرلک بود که من روی خط به توپ ضربه زدم. به او هم گفتم گل برای تو هست.

* احسان پهلوان: خدا را شکر از موقعیت ها استفاده کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم. بازی به بازی پیش می رویم و با هیچ چیز دیگری کار نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صحبت های بازیکنان پرسپولیس پس از صعود به یک هشتم نهایی جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های بازیکنان پرسپولیس پس از صعود به یک هشتم نهایی جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید