جوکار: رانت خواران در پی انحراف در عادلانه سازی یارانه ها هستند

به گزارش عینک بانوان، رییس کمیسیون امور داخلی و شورا های مجلس شورای اسلامی گفت: سودجویان با گران کردن کالا هایی که ارتباطی به کالا های اساسی ندارد سعی در ایجاد انحراف در جهت اجرای طرح عادلانه سازی نظام توزیع یارانه ها دارند.

جوکار: رانت خواران در پی انحراف در عادلانه سازی یارانه ها هستند

به گزارش گروه سیاسی عینک بانوان، محمد صالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی و شورا های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رانت خواران با افزایش قیمت کالا هایی که ارتباطی به کالا های اساسی ندارد سعی در ایجاد انحراف در جهت اجرای طرح تحول مالی دارند، گفت: این سودجویان بعلاوه با فضاسازی علیه طرح اصلاحات مالی در صدد هستند تا فضای عمومی جامعه را علیه طرح اصلاحات مالی تحریک نمایند که باید دستگاه های نظارتی به مقابله با آن ها بپردازند.

جوکار ادامه داد: طبیعی است که هر طرحی در زمان اجرا ایراداتش معین و در جریان کار برطرف می گردد از این رو طرح اصلاح مالی نیز در جهت اجرا ایراداتش معین شده و به وسیله دولت برطرف می گردد.

رییس کمیسیون امور داخلی و شورا های مجلس شورای اسلامی اعلام نمود: دولت در اجرای اصلاحات مالی به نحوه صحیح مصمم است و صادقانه در این جهت کوشش می نماید.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اعلام نمود: صحبت های رییس جمهور با مردم درباره اجرای اصلاحات مالی تاثیر زیادی در آماده سازی افکار عمومی برای اجرای این طرح داشته و دارد و البته ضروری است تا در ادامه نیز مردم در جریان جزییات قرار گیرند و رییس جمهور بیشتر در این باره با مردم صحبت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جوکار: رانت خواران در پی انحراف در عادلانه سازی یارانه ها هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکار: رانت خواران در پی انحراف در عادلانه سازی یارانه ها هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید