اولین واکنش ترامپ نسبت به حمله علیه پایگاه التاجی

به گزارش عینک بانوان، فارس نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز پنجشنبه گفته معلوم نیست حمله به پایگاه التاجی عراق کار ایران بوده باشد.

اولین واکنش ترامپ نسبت به حمله علیه پایگاه التاجی

طبق گزارش شبکه خبری الجزیره، ترامپ با وجود این گروه های هم پیمان با ایران را به انجام این حمله متهم نموده است.

رسانه های عراقی شب گذشته از شلیک بیش از ده فروند راکت کاتیوشا به پایگاه نظامیان آمریکا در التاجی (شمال بغداد) اطلاع دادند. آمریکا با طرح این ادعا که این حمله کار کتائب حزب الله وابسته به سازمان الحشد الشعبی عراق بوده، از کشته شدن سه نظامی و زخمی شدن 12 نفر اطلاع داد.

حزب الله عراق و هیچ کدام از دیگر گروه های الحشد الشعبی مسئولیت حمله به التاجی را نپذیرفتند و بعضی از احتمال تکرار صحنه سازی آمریکا به منظور حمله به مقرهای الحشد الشعبی نظیر حمله آذر ماه گذشته به پایگاه نیروهای الحشد الشعبی در القائم خبر می دهند.

در عین حال حزب الله عراق امروز با صدور بیانیه ای گفت: کسانی که برای محکوم کردن [حملات راکتی علیه پایگاه های آمریکا] شتاب می نمایند و با جنایتکاران ابرازهمدردی می نمایند، به آن ها می گوییم که اگر شما کشوری را اشغال کنید و فرماندهان میادین پیروز آن کشور را بکشید و نیروهای مرزبانی و ارتش آن ها را بمباران کنید و [در مجلس] نمایندگانشان به اخراج شما رأی دهند، آیا فکر می کنید کسی از شما دفاع خواهد نمود یا به شما اجازه حضور در خاک آن کشور را خواهد داد، همانگونه که شما از این قاتلان حمایت می کنید؟.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "اولین واکنش ترامپ نسبت به حمله علیه پایگاه التاجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش ترامپ نسبت به حمله علیه پایگاه التاجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید