اجرای رضا کیانیان نیامده کنسل شد

به گزارش عینک بانوان، به علت بروز مشکل فنی ناگهانی و کامل نشدن پاره ای از جزئیات فنی اجرا، 2 اجرای نخست نمایش پدر لغو و اجرای عمومی اثر از 8 شهریور شروع می گردد.

اجرای رضا کیانیان نیامده کنسل شد

به گزارش مهر، گروه اجرایی نمایش پدر که قرار بود اثر خود را از امروز یکشنبه 6 شهریور در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد، درباره شرایط اجرای پدر بیان کرد:

به علت بروز مشکل فنی ناگهانی در آخرین تمرین گروه و کامل نشدن پاره ای از جزئیات فنی اجرا که می توانست منجر به ناقص شدن بخش هایی از اجرای نمایش گردد، به احترام مخاطبان عزیز تئاتر 2 اجرای نخست را به روز های آینده منتقل کردیم.

از تمامی مخاطبانی که بلیت 2 اجرای نخست نمایش پدر را تهیه و قصد تماشای نمایش را در روز های 6 و 7 شهریور داشتند، بابت اتفاق اتفاق افتاده عذرخواهیم.

گفتنی است مشکل پیش آمده مربوط به گروه اجرایی نمایش پدر است و از مدیریت و عوامل مجموعه تئاتر شهر نیز بابت لغو 2 اجرای نخست عذرخواهیم و بابت همکاری و همراهی با گروه نمایش پدر سپاسگزار.

براین اساس اجرای عمومی پدر از روز سه شنبه 8 شهریور شروع و روز های پنجشنبه و آدینه 10 و 11 شهریور 2 اجرایی می گردد.

پدر به کارگردانی آروند دشت آرای و نقش آفرینی رضا کیانیان، لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان، مارین ول هولک، سوگل خلیق، بهزاد کریمی، نجوا صاحب الزمانی روی صحنه می رود.

منبع: فرارو

به "اجرای رضا کیانیان نیامده کنسل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای رضا کیانیان نیامده کنسل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید