آتش بسی در کار نیست ، نیروهای آمریکایی باید از عراق بروند

به گزارش عینک بانوان، سخنگوی گردان های سید الشهداء عراق گفت: هیچ گونه آتش بسی در کار نخواهد بود و عملیات نظامی علیه نیروهای آمریکایی، متوقف نخواهد شد.

آتش بسی در کار نیست ، نیروهای آمریکایی باید از عراق بروند

به گزارش عینک بانوان، گردان های سید الشهدا از میانجیگری طرف های مختلف برای توقف عملیات نظامی علیه نیروهای آمریکایی در عراق اطلاع داد.

کاظم الفرطوسی، سخنگوی گردان های سید الشهدا اعلام نمود: گروه های مقاومت عراق به شدت با هرگونه میانجیگری درخصوص توقف عملیات نظامی علیه نظامیان آمریکایی مخالت نموده اند.

الفرطوسی تاکید نمود: تشدید عملیات نظامی علیه نیروهای آمریکایی در راستای بیرون راندن کامل نظامیان آمریکایی از تمامی اراضی عراق است و در صورت عدم خروج نظامیان آمریکایی و با وجود فشارها بر گروه های مقاومت، هیچ گونه آتش بسی در کار نخواهد بود و عملیات نظامی متوقف نخواهد شد.

از سوی دیگر محمد البلداوی عضو فراکسیون الصادقون در مجلس عراق گفت: دولت باید مصوبه مجلس در خصوص اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی از عراق را اجرا کند.

محمد البلداوی در یک مصاحبه تلویزیونی با تاکید بر اینکه مصوبه مجلس در خصوص خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از عراق باید به وسیله دولت اجرا گردد، اضافه کرد: ملت عراق قادر به بیرون راندن نیروهای آمریکایی از کشور است، همانطور که قبلاً هم آنان را مجبور به خروج از عراق کرد.

لازم به ذکر است مجلس عراق پیش از این طرح خروج همه نیروهای خارجی و در رأس آن ها نظامیان اشغالگر آمریکایی از عراق را تصویب نموده است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

به "آتش بسی در کار نیست ، نیروهای آمریکایی باید از عراق بروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش بسی در کار نیست ، نیروهای آمریکایی باید از عراق بروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید